Ga naar inhoud

Renkie

Members+
  • Aantal items

    196
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutral

Over Renkie

  • Verjaardag 01-01-1950

Profile Information

  • Plaats
    0597
  • Naam
    Renkie
  1. Hoe is dit afgelopen, zijn de problemen volledig verholpen nu? Heb je nog meer informatie over het probleem: welk merk spanrol geeft dit probleem bijvoorbeeld?
  2. Bij een B7 van 2014 zie je bij het op contact zetten van de auto wel een lampje van het ruitensproeier niveau in de teller unit maar wanneer het reservoir (bijna) leeg is wordt er GEEN waarschuwing gegeven. Ook als het ding finaal leeg is wordt er geen signaal gegeven. Eerder is er altijd op tijd bijgevuld dus het probleem is nooit opgemerkt Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Wat en hoe is er iets na te kijken met vagcom? Welke groepen moet ik dan bekijken?
  3. Ik heb destijds een speciale dop ervoor gehaald die ook "om een hoek" kan. Werkte perfect.
  4. Ze zijn niet slecht, maar als je nu de keus krijgt om een auto te kopen zou het ook niet mijn voorkeur hebben. Zeker gezien het gewicht en vermogen (na tuning van die V6) is 4 trappen niet ideaal bij zoiets.
  5. Als je een veilige en voor het spaarvarken slimme aankoop wil doen NOOIT een 2.5V6 TDI kopen. Zie voor details ook tdiclub.nl : - Nokkenassen probleem (wat terugkomt na vervangen) - Brandstofpomp die defect raakt - Een 4 cylinder 110 of 130 pk haalt dat vermogen ook wel na een kleine ingreep - Hoog verbruik Let wel, qua geluid en als het rijdt zal het super zijn maar als je een betrouwbare en te betalen auto zoekt moet je ver uit de buurt blijven van een 2.5V6TDI, en al helemaal van deze bouwjaren. Aanvulling: ik zie nu pas dat dit een automaat is. Als dat een 4traps automaat is zou ik de auto al helemaal laten staan.
  6. ANWB hier, incl buitenland Tja, met bijna 5 ton op de teller gaat er wel eens wat stuk
  7. Kan te maken hebben met temperatuur vd bakolie
  8. Niet zo'n toevoeging vergeten he, dat loste het namelijk op bij mij (toevoeging werkt pas na een paar 1000km) Ik heb het bij www.rd-techniek.nl laten doen, een VW monteur die ook deels voor zichzelf begonnen is.
  9. Totaal afhankelijk van je wensen, of je nieuw of gebruikt spul neemt en welk vermogen je wilt bereiken.
  10. Ik heb dit ook gehad, na verversen van de bak olie en een speciale toevoeging die voor een reinigende werking zorgt was het na 2500km opgelost Inderdaad, vooral bij stilstaan bij stoplichten is het zeer irritant
  11. Jij hebt een 110pk tdi ? Afhankelijk van buget kun je het zo gek maken als je zelf wilt, standaard kun je op een +- 150pk met een chip uitkomen en wanneer je met andere verstuivers , turbo's en meer gaat werken ga je richting de 200+ Het is echter wel zo dat iedere pk meer steeds duurder wordt, de 1e 50/60 zijn voor veel minder geld te halen dan die daar boven. Op een 110pk tdi wordt bv vaak een 130pk turbo geplaats, die zijn goed voor een 180 pk als je de rest ook aanpast daarvoor.
  12. Wat is eigenlijk de km stand ? Is de compressie al gemeten ?
  13. Als het om een privé auto gaat zou ik het DPF laten verwijderen en een goede chiptuner zoals de eerder genoemde JD de ecu laten aanpassen zodat alles zonder DPF functioneerd
  14. Ik zou zeker het olie niveau van de bak controleren als je niet zeker weet of dit in orde is. Daarnaast een andere vraag : is dit eenzelfde chip als ook in handbakken gezet wordt door Revo of is deze speciaal aangepast voor gebruik in een TT / automaat ?
  15. Renkie

    leuke kilometerstanden

    11-Oct-2002 19-Aug-2006
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden