Ga naar inhoud

auto gepoetst


Jasper

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag auto gepoetst met smartwax.

 

Smartwax overigens vorige week besteld bij Sven (Blastaway) echt super geregeld en snel geleverd :thumb:

 

Eerst auto gewassen met smartcarwash en gedroogd met de miracle dryer, geweldig ding :lol:

Daarna aan de slag gegaan met de clay en de detail, vooral om honderden harspuntjes uit de lak te halen.

Auto nog een keer afgespoten en weer gedroogd (gewoon lol om die doek te gebruiken).

Toen de polisher voor polijsten.

Daarna Smartwax de wax laag aangebracht en uitgewreven.

Toen nog Smartsealant eroverheen voor de finishing touch. Ook deze uiteraard uitgewreven.

 

Afgelopen maandag snel even nog een keer de auto gewassen, gaat wel supersnel met zo'n lekker gladde auto :mrgreen:

om daarna... de spiegelreflex te pakken en een paar foto's te schieten.

 

Wel jammer trouwens dat m'n LMvelgen er nog niet onder zitten, ik hoop dat de bandenboer snel terug is van vakantie, dan kan ik ze meteen in de rimwax zetten!

post-4510-1423822714,2204_thumb.jpg

post-4510-1423822714,3141_thumb.jpg

post-4510-1423822714,4391_thumb.jpg

post-4510-1423822714,5173_thumb.jpg

post-4510-1423822714,5954_thumb.jpg

post-4510-1423822714,6735_thumb.jpg

post-4510-1423822714,7516_thumb.jpg

post-4510-1423822714,8454_thumb.jpg

post-4510-1423822714,9391_thumb.jpg

post-4510-1423822715,0328_thumb.jpg

post-4510-1423822715,1578_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Met alle respect voor de leaserijders, maar ik heb het gevoel dat daar niet zo onwijs fanatiek gepoetst wordt toch? Het is wel een behoorlijk poetsforum aan het worden. Chapeau voor jullie allen, de resultaten mogen er zijn. :lol:

 

Han(s) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties :mrgreen:

 

Idee: verse velgjes??? Deze beauty wil volgens mij wel een paar nieuwe schoentjes!

 

klopt, lees onderste regel, staan in bestelling, ik ben wachtende :wink:

 

Maar waarom breng je eerst een wax aan met carnauba en daarna een sealant?

 

Een sealant moet hechten aan je lak, die kun je dan vervolgens weer "toppen" met een carnauba wax

 

zo gedaan op advies smartwax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er perfect uit!

 

Maar waarom breng je eerst een wax aan met carnauba en daarna een sealant?

 

Een sealant moet hechten aan je lak, die kun je dan vervolgens weer "toppen" met een carnauba wax

 

Dat verbaasde mij laatst ook tijdens gesprekje op msn met Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

« Quincy » Geschreven door:Ziet er perfect uit!

 

Maar waarom breng je eerst een wax aan met carnauba en daarna een sealant?

 

Een sealant moet hechten aan je lak, die kun je dan vervolgens weer "toppen" met een carnauba wax

 

Ondertussen te horen gekregen dat het toch zo moet zoals Quincy beschrijft.

Afgelopen zaterdag al op 'n lichtblauwe 3C variant geprobeerd, gaat prima :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer trouwens dat m'n LMvelgen er nog niet onder zitten, ik hoop dat de bandenboer snel terug is van vakantie, dan kan ik ze meteen in de rimwax zetten!

 

leuk geschreven van me op pagina 1. Had op dat moment S8-en in bestelling, blijkt de bandenboer dus ondertussen van de aardbodem verdwenen. Gelukkig nog niks betaald.

Baal eigenlijk wel, eerst 'n set oem phoenix via m.p. telefonisch gekocht, bleek die gast ze ondertussen aan iemand anders verkocht te hebben. Nu die S8-en ook weer niet.

Ondertussen maar nieuw topic geopend bij onderstel, ben ondertussen ergens anders aan het kijken, nu hopelijk meer succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden