Ga naar inhoud

Steenslagbescherming voor vakantie / lange ritten


DM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En niet beschikbaar voor alle Passat's (3BG bijv. niet).

 

Maar, inderdaad, zowel auto alsook bra goed schoonmaken/spoelen en drogen voordat je monteerd. En zelfs dan nog kans op krassen.

 

Afhankelijk van de bra kan je ook niet de motorklep openmaken om bijv. vloeistof-niveau's te controleren.

 

En bra's zijn niet goedkoop.

 

Handige tip en goedkoop; hou veel afstand van je voorligger (meer dan je al hopelijk doet) en ga zeker niet dicht achter vrachtwagens hangen.

 

En ander nadeel, hoewel ik dit zelf niet ondervonden hebt, is dat de koeling van de motor wat minder zou zijn. Maar dat is meer van hore-zegge dan eigen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r zijn ook bra's die alleen de motorkap bedekken, en ik heb verschillende bra's voor zowel de 3B als 3BG gezien.

 

De orginele bra van Votex / VW dekt iig geen enkele grill af, ook niet die onderin de bumper zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

 

Kopen via eBay is mij nimmer goedgevallen, dat blijkt wel als je op de adverteerder's eigen website gaat, de bestelformulieren zijn blijkbaar niet te downloaden?

 

Maar goed, ik kan nu gaan zoeken naar Phoenix Bra (blijkbaar, volgens de eBay advertentie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat moet jij zeggen Cees.

Ik vindt een 3C lelijker dan een passat ooit geweest is.

En dat je een 3B(G) wilt beschermen (of eigenlijk elke auto) tegen een lakbeurt van 2000 euri dan wil ik graag op bepaalde momenten met een bra rijden.

 

Sorry, maar je 'schofterlijk lelijk' gaat mij even over mijn rugharen die overeind staan.

 

(Bovendien is de bra gewoon een stukje cult).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik er wat aan doen dat er geen nieuwe 3Beetjes meer zijn?

 

En ja, smaak is smaak, daar ga jij niks aan veranderen, hoe cult dat ook is!

 

Trouwens, kost het overspuiten van je motorkap en frontdelen inderdaad 2000 eurootjes? Dat lijkt me wel erg duur....

 

Wat kost zo'n behaatje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel ik daar weer een group-buy aankomen? :lol:

 

Oh nee, dat zou ik Jee13 niet meer aandoen... :embarassed:

Zijn vrouw vraag zich nu nog steeds af wat hij met al die overmaatse piercingringen gedaan heeft (chromen ring voor de lichtschakelaar) :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

BH's zijn er om de vorm erin te houden

 

 

Als ze in een Push-Up uitvoering te koop zijn ..............

 

Nee even zonder gekheid. Ik ga in september naar Slovenië en Kroatië om te vissen, ik rij daar dan erg veel over bergweggetjes, met heel veel steenslag, er zijn zelfs van die wegen daar die bestaan alleen uit aangestampt split, en je moet eens zien hoe je auto daar van opknapt als ja daar een paar dagen heb rond gereden. Ik denk er hard over om er voor mijn Saab ook maar zo'n ding aan te schaffen. Het is niet mooi, maar mijn auto is bij aflevering opnieuw gespoten, tenminste het voorste gedeelte, en om het spul mooi te houden……….Ik vind het geen slecht idee van DM……………..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden