TheDarkRaver Geplaatst 26 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 december, 2005 Plaats hier foto's van mooie Passats! heb een heel album vol! link verwijderd werkt niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 26 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 december, 2005 Vet zeg... 8) ik hou meer van,, Dikke velgen, zwaar verlaagd en dan is die af Senad - Chrompassat. __________________ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marcel Geplaatst 26 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 december, 2005 Kijk maar eens op mijn site: http://members.home.nl/dejong.boom/ Teken m'n gastboek meteen ff Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 31 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2005 @ Quincy,, weet jij mischien waar je die koplampen kunt krijgen..? Senad - Chrompassat. __________________ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Quincy Geplaatst 31 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2005 @Senad De foto's heb ik van www.passatworld.com Hij is ook een Amerikaan, maar ik weet niet welke fabrikant die koplampen maakt, misschien FK? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 31 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 31 december, 2005 ahaa,, ik denk dat ze van de China Passat komen, net als de Japanlijste. Senad - Chrompassat. __________________ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 1 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2006 He.. naar die velgen heb ik ook zitten kijken voor aankomende zomer... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatb6 Geplaatst 1 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2006 Verlagen is mooi, maar sommige buikschuivers, schuiven mij iets te veel buik Gr. Jos 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatb6 Geplaatst 1 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 1 januari, 2006 Deze vind ik erg mooi! (wel iets te laag) Jos Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rielekst Geplaatst 2 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 2 januari, 2006 Tja , als ze in Duitsland net zoveel drempels gaan plaatsen als in Nederland komen er een hoop in de problemen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ReneR Geplaatst 3 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2006 Ik vind foto 3 en 4 van SilverBullet wel wat hebben omdat dit heel erg in de buurt komt van het id dat ik ook had van hoe mijn auto er uit moest komen te zien En de kleur komt heel er in de buurt bij mijn kleur @ ChromPassat Volgens mij zijn de standaard heldere koplampen nog gewoon bij de dealer te bestellen van de 3b... En anders dacht ik dat Hella en In-pro zo ook hebben. Bij onze oosterburen : http://www.passatplus.de/umbauteile/sch ... werfer.htm of http://www.tuningteile.de/ (hier staan ze in het helder chroom en helder zwart) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 3 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 3 januari, 2006 @ChromPassat idd heb ik die in Essen gezien... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SilverBullet Geplaatst 13 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2006 Heeft iemand een foto van een zilvere Passat 3B met die Votex lip erop? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rene Geplaatst 13 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2006 Ik vind de passats in ons album mooier dan alle passats die hier gepost zijn samen :D Beetje overdreven te meesten, maar ieder zijn smaak gelukkig (goh, veel gebruikte zin) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
andre_m Geplaatst 19 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2006 Nog een paar voornamelijke amerikaanse Passats: http://www.webshots.com/search?query=passat&start=20 andre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rene Geplaatst 19 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2006 Hehe hij is hier eerder voorbij gekomen. Geweldig project! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 19 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2006 ken hem ja,, dat fucking leer is zoo mooooooi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SilverBullet Geplaatst 19 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2006 Het ging om mooie Passat's en niet om bekende in Belgie Nee super hoor.. En vooral dat ja.. zo zeg... Ik vind btw die BBSjes veel beter staan! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 19 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2006 Nee super hoor.. En vooral dat ja.. zo zeg... Ik vind btw die BBSjes veel beter staan! Echt mooie wielen ( de rest van de auto ook ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rielekst Geplaatst 26 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2006 Van de week mijn auto ff aangepast.. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harly Geplaatst 26 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2006 Rielekst schreef: Van de week mijn auto ff aangepast.. zo'n ding heeft henk wijngaard toch ook????? met de vlam in de pijp la la la lala la. ohh euhmm sorry 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SilverBullet Geplaatst 30 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 30 januari, 2006 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeteka Geplaatst 30 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 30 januari, 2006 Kunnen die foto's niet even worden ge-resized? Blijf aan het scrollen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SilverBullet Geplaatst 30 januari, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 30 januari, 2006 Als je tijd en zin heb ja Of MrC moet er een resize script tegen aan gooien, zodat er maar een maximale grootte mag weergegeven worden... maarjah kost em weer een paar uur van z'n leven.. Maar deze foto's zijn toch niet zo groot? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SilverBullet Geplaatst 1 maart, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 1 maart, 2006 Zie hier... http://video.google.com/videoplay?docid ... wagenwerks Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten