ChromPassat Geplaatst 1 maart, 2006 Rapporteer Geplaatst 1 maart, 2006 Het is inderdaad een Bora Variant. opzich mooie auto's in dat filmpje, maja denk dat de VW's in USA redelijk goedkoop zijn.
SilverBullet Geplaatst 17 maart, 2006 Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2006 En toch is zo'n RS bumper bij die blauwe auto best mooi.. behalve van de zijkant..
ChromPassat Geplaatst 17 maart, 2006 Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2006 Vind de RS4 bumper niet slecht, alleen kom je weer Achter in d eproblemen want die is best lelijk. de velgen zijn bruuut 8) ps. let ff ook op de Lexus lampjes die een deel gespoten zijn..
FrankQS Geplaatst 3 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2006 Hier ook nog een paar. Het was even zoeken uit 452 Mb aan Passat foto's. Deel 1 Passat inkyblue http://www.gepfeffert.com
FrankQS Geplaatst 3 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2006 SilverBullet :Mooi FrankQS! Ja, dit vind ik zelf mooi, verlaagd met grote velgen, geen spoilerwerk erop.
Turbo-Variant Geplaatst 4 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 4 april, 2006 Audi S-line 20 inch. Zelf hoogglans gepolijst, en binnenkanten zwart gepoedercoat. Zeer leuke velg (zoek ze zelf ook al geruime tijd), ware het niet, dat ze zo'n 980 euro per stuk kosten... (en dan zijn ze nog niet hoogglans gepolijst, en gepoedercoat)
Turbo-Variant Geplaatst 4 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 4 april, 2006 Zijn trouwens dezelfde als op de blauwe Passat, alleen zijn ze daar volledig gepolijst zo te zien.
Rene Geplaatst 4 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 4 april, 2006 Volgens mij zijn dat RS4 velgen op die blauwe passat? 980E ga ik niet betalen
Turbo-Variant Geplaatst 4 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 4 april, 2006 Zijn beiden RS4-look-a-like velgen. Echter, in 20inch. Ziet ze vaak op RS4 en A8 (waar ze eigenlijk op horen) Op de blauwe zijn ze origineel, maar dan nog gepolijst. Op de zwarte zijn de binnenkanten zwart gemaakt, en spaken gepolijst. Bestelnummer is overigens 4E0601025AF, mocht je ze willen bestellen dadelijk.
ChromPassat Geplaatst 4 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 4 april, 2006 je kan ze toch ook in 18'' polijsten, mat spuiten en je auto Flink verlagen
harly Geplaatst 28 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 28 april, 2006 of hoort dit in de tupperware afdeling????
rauzer Geplaatst 28 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 28 april, 2006 Dus: extreem verlagen + dikke velgen = mooie passat!
VisionRoy Geplaatst 29 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 29 april, 2006 of hoort dit in de tupperware afdeling???? Dat is dus echt helemaal mijn stijl ... Lekker agressief "Street race" uiterlijk. Alleen heel erg zonde van die afschuwelijk lelijke spiegels en velgen. En als je dan toch je motorkap verlengt, plamuur het aansluitpunt tussen het verlengstuk en de originele kap dan wel even netjes dicht zodat het 1 geheel lijkt. Hehe.
passatb6 Geplaatst 29 april, 2006 Rapporteer Geplaatst 29 april, 2006 Okee.... airride dat kan ik volgen, maar dan nog, dit is niet mooi, of is dit op shows wel mooi? Of is het de kick dat je kan laten zien dat er een airride-systeem inzit? Jos
Aanbevolen berichten