Ga naar inhoud

Passat Smart Wax behandeling (pag. 6 foto's)


Quincy

Aanbevolen berichten

Vandaag de winterbanden er maar weer afgehaald :wink: Niet omdat het zo mooi weer was, maar gewoon omdat ik er van baalde...

 

Ik heb vanmorgen de velgen uit het tuinhuisje gehaald en netjes gestald aan de voorkant onder de carport.

Aan de buitenkant waren ze niet zo vies, de binnenkant daarentegen wel. Daar heb ik nog nooit wat aan gedaan, maar ik heb nu Wheel Brightener dus ik moest er nu wel aan geloven :lol:

 

Buitenkant

DSCF0086.jpg

Binnenkant

DSCF0087.jpg

DSCF0089.jpg

 

De Wheel Brightener is echt een topproduct! Het was voor mij de eerste keer om met dit product te werken, echt super!

Had de velgen even nat gespoten, daarna WB aanbrengen en even laten intrekken, daarna met een kwast lekker borstelen en weer afspoelen

 

Na de Wheel Brightener zien ze er zo uit

DSCF0094-border.jpg

 

Daarna heb ik de velgen in de M26 Yellow Wax gezet, deze gebruik ik weinig en daarom heb ik hiervoor gekozen...

 

Aan het curen

DSCF0093-border.jpg

 

Vervolgens heb ik de eerste velg gedemonteerd en ben me daarna bezig gaan houden met de wielkasten, wat een BAGGER kwam daar uit zeg :shock: Ik heb de wielkasten uitgespoten (met spuit van de Gilmour) daarna APC 1:4 in laten werken en daarna weer met het kwastje, helaas was de APC niet sterk genoeg, daarom de WB er maar weer bijgepakt en dit had een goed resultaat!

 

Work in progress...

DSCF0090-border.jpg

DSCF0091-border.jpg

DSCF0092-border.jpg

 

Na het uitspoelen van de wielkasten zag het er dan zo uit

DSCF0099-border.jpg

DSCF0096-border.jpg

DSCF0095-border.jpg

 

Velg weer gemonteerd

DSCF0097-border.jpg

 

Zo heb ik dus alle 4 de wielkasten behandeld... staat toch een stuk beter met de RS4 eronder 8)

 

Na dit alles heb ik de wagen nog gewassen met NXT en nog een paar foto's geschoten

DSCF0107-border.jpg

DSCF0109-border.jpg

DSCF0110-border.jpg

DSCF0112-border.jpg

DSCF0105-border.jpg

DSCF0106-border.jpg

DSCF0114-border.jpg

DSCF0115-border.jpg

DSCF0117-border.jpg

 

In de eerste week van maart staat er weer een "full detail" op het programma 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

netjes, wat eenschone wielkasten !!

 

ik heb mijne gister en vandaag een full detail gegeven

 

nu nog beetje vette radio erin en de passat rocks :wink:

 

gr Jee

 

Lekker spul he die M16 van Meguiars 8)

 

Ik heb je trouwens net een mail gestuurd over die vette radio :wink::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Quincy,

 

strak werk! Jouw Passat lijkt wel op de mijne:

 

passat.JPG

 

Hey Jurgen,

 

Je zegt het verkeerd :wink: Jou Passat lijkt op de mijne, die van mij was al langer zo 8) En hij staat natuurlijk in de Meguiars, die van jou ook?

 

Hahaha, je hebt gelijk! En de jouwe is een paar cm lager. De mijne moet nog gepoetst worden dus als je je verveeld... :wink: Kan altijd wat hulp gebruiken!

 

passat18t.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je zelf poetsen of laat je dat doen?

 

Met Meguiars?

 

Ik twijfel nog, een maat van mij is poetser maar is naar Duitsland vertrokken. Ik heb hem laatst gevraagd maar hij is beredruk. Ik kan het zelf ook wel maar heb geen poetsspullen. Is Meguiars makkelijk uit te poetsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden