Ga naar inhoud
  • 0

vreemde stekker in dashboard


marc36

Vraag

Hoi iedereen,

 

Ik ben van plan om een cd wisselaar te plaatsen in mijn auto, maar nu zit daar al een stekker om iets aan te sluiten.

Heeft iemand enig idee waarvoor dit is?

 

Ik heb telefonisch een prijs opgevraagd, en om een cd wisselaar in te bouwen moet ik bijna 800 euro betalen, is dat niet een beetje veel?

 

Ik hoop dat mijn vraag op de juiste plaats staat in dit forum, anders alvast mijn excuses.

 

M.vr.gr.

 

Marc

post-4605-1423822492,7956_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Aha, ik zie het al. Het gaat om een 3C. Bij een 3BG is er een mogelijkheid om een wisselaar in de achterbak te monteren. Ik heb dat zelf gedaan. Enige probleem is dan een kabel trekken naar voren. Is ook goed te doen trouwens. Hoe het bij een 3C zit kan ik je niet vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, het is geen iPod contact. Die is veel smaller. Dit lijkt een beetje op een scsi aansluiting van een cd speler o.i.d.

 

Hoe breed is die uitsparing in je dash? Want een wisselaar heeft wel de ruimte nodig voor de laserunit, dus ik ben dan benieuwd ALS het voor een wisselaar is, wat voor vorm deze heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
naar mijn weten?

 

mmm, had ik zelf misschien ook wel kunnen bedenken. :roll:

 

Als ik de ipod met de navi kan bedienen, dan moet het ook met de stuurbediening kunnen, dan lijkt mij een ipod beter dan een cd wisselaar, of niet?

 

Heeft er ook iemand ervaring met welke ipod het beste is? Ik heb zo'n apparaat nog nooit in mijn handen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Als ik de ipod met de navi kan bedienen, dan moet het ook met de stuurbediening kunnen, dan lijkt mij een ipod beter dan een cd wisselaar, of niet?

 

Heeft er ook iemand ervaring met welke ipod het beste is? Ik heb zo'n apparaat nog nooit in mijn handen gehad.

 

iPod heeft geen draaiende delen, CD speler/ wisselaar wel. En hoe goed ze tegenwoordig ook zijn, ze blijven kwetsbaar voor schudden van de auto. Ik heb zelf een iPod nano (product Red 8-) ) al 1,5 jaar (ook in de auto) en het bevalt mij prima.

 

Echter aan de 'gleuf' te zien in dat bakje is een nano niet handig omdat dit wel hele platte modellen zijn. Dus ik zou voor een iPod video gaan als ik jou was. De nieuwste modellen gaan niet passen gok ik, maar ik vergis mij wel meer ;)

 

Misschien dat de dealer weet welke modellen en series erop passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden