Ga naar inhoud
  • 0

rempedaal hard

Vraag

Geplaatst

Heren,

Na een tijdje ( aantal uren) is mijn rempedaal hard, als ik de auto start met voet op het pedaal zakt deze normaal. Er zijn wat slangen vervangn maar zij zeggen niks te kunnen vinden?

Maw, de druk gaat er langszaam van af, vacuumreservoir? Kennis zegt je moet luisteren als de motor draaid dan kan je wat horen sissen misschien. Nou ik hoor niks door het geluid van de motor, maar hebben jullie een andere betere tip.

Motor is 2.0 TFSI fabrieks getuned, 280.000 km geen druppel  verbruik olie.

Hoor graag jullie tips waar en hoe ik het kan opsporen.

Mvg,

Roland

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Je kan beter een rookkanon op de leidingen zetten dan zie je wat er gebeurd.

Als je dat met je oren wil doen, wordt het moeilijk.

• 0
Geplaatst

je kan natuurlijk even controleren wat er gebeurd als je de leiding van de rembooster eraf trekt, vaak zit er een membraam in, helpt dat dan weet je misschien dat het daarin kan zitten mits het sist als je em eraf trekt(in de tijd dat ie hard is geworden natuurlijk)

Sist ie niet dan is het vacuum weg gelekt en misschien de rembooster lek.

• 0
Geplaatst

Hi heren,

Kan het zijn dat de Passat daarom slecht start als hij koud is, het kan ook aan mij liggen maar ik vind dat het een benzine achtgie geur is als ik de klep opendoe aan de rechterkant. Het is nog steeds niet opgelost, ook na eenkortstondig ritje erna is de pedaal hard.

We zijn er ook achtegekomen dat de achterschijven krom zijn, ik heb  een set van TRW klaar liggen die erop gaan, mooi matzwart coating.

• 0
Geplaatst

Hi Jan, dat is gelukt. Alleen het rempedaal is ook hard na een tijdje rijden. Lijkt wel of de auto ook niet altijd gelijk tijdig remt?

• 0
Geplaatst
Op 23-11-2024 om 19:05, Vdub zei:

je kan natuurlijk even controleren wat er gebeurd als je de leiding van de rembooster eraf trekt, vaak zit er een membraam in, helpt dat dan weet je misschien dat het daarin kan zitten mits het sist als je em eraf trekt(in de tijd dat ie hard is geworden natuurlijk)

Sist ie niet dan is het vacuum weg gelekt en misschien de rembooster lek.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden