Ik heb al vanaf dat ik de passat vairant diesel tdi 2.0 automaat heb start problemen.
Ik start de auto en dan kunnen er 2 dingen gebeuren, 1. hij start en 2. hij start niet
bij 2.1. ik blijf doorstarten, dus de sleutel ingedrukt houden en dan kan ik door blijven gaan tot de accu compleet leeg is, hij gaat peipen en morren, o.a. gaat het gloeiledje branden en niet altijd maar af en toe komt er een engine error in beeld (bij de garage eens laten uitlezen, is geen kaas van te maken)
2.2 ik laat hem 2 omslagen maken, en laat de sleutel los net voordat de uitroep teken komt en of de gloeiled incl. engine error. En start nog een keer, dan start hij, of ik moet dit nog 1 of 2 keren herhalen en dan start hij. En is er dus niets meer aan de hand.
het 2de probleem wat de auto heeft is dat hij enorm snel de accu leeg trekt bij uit. Zowel op slot als niet binnen 2-3 dagen is de accu te leeg om nog te starten. En in de winter is dit probleem nog erger.
Waarom nu deze post, vanmiddag stond ik een uurtje bij het station met de aanjager aan en de motor uit, accu te leeg om nog te starten, moest de anwb erbij halen.
Ik wil nu ontzettend graag weten wat er toch aan de hand is. Ik hoop dat er hier genoeg kennis is.
Vraag
Anno
Hallo allemaal,
Ik heb al vanaf dat ik de passat vairant diesel tdi 2.0 automaat heb start problemen.
Ik start de auto en dan kunnen er 2 dingen gebeuren, 1. hij start en 2. hij start niet
bij 2.1. ik blijf doorstarten, dus de sleutel ingedrukt houden en dan kan ik door blijven gaan tot de accu compleet leeg is, hij gaat peipen en morren, o.a. gaat het gloeiledje branden en niet altijd maar af en toe komt er een engine error in beeld (bij de garage eens laten uitlezen, is geen kaas van te maken)
2.2 ik laat hem 2 omslagen maken, en laat de sleutel los net voordat de uitroep teken komt en of de gloeiled incl. engine error. En start nog een keer, dan start hij, of ik moet dit nog 1 of 2 keren herhalen en dan start hij. En is er dus niets meer aan de hand.
het 2de probleem wat de auto heeft is dat hij enorm snel de accu leeg trekt bij uit. Zowel op slot als niet binnen 2-3 dagen is de accu te leeg om nog te starten. En in de winter is dit probleem nog erger.
Waarom nu deze post, vanmiddag stond ik een uurtje bij het station met de aanjager aan en de motor uit, accu te leeg om nog te starten, moest de anwb erbij halen.
Ik wil nu ontzettend graag weten wat er toch aan de hand is. Ik hoop dat er hier genoeg kennis is.
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten