R-line Geplaatst 25 april, 2023 Rapporteer Geplaatst 25 april, 2023 Als je op de banner klikt ga je naar de Winparts site en kun je onderdelen bestellen, echter van een korting is geen sprake. Ik heb contact ogenomen met Winparts en zij weten van niets, ondanks dat er een link; https://www.winparts.nl/vwpassat is die zegt dat je korting krijgt. Wie weet hoe dit in elkaar steekt?
martijn v o Geplaatst 25 april, 2023 Rapporteer Geplaatst 25 april, 2023 Je moet een kortingscode invullen bij het bestelproces. Ik heb het een aantal weken geleden nog gedaan en toen werkte dat prima. De kortingscode kun je hier op de site vinden bij sponsor area en dan overig, deze is alleen te bereiken als je full-member bent.
BARRY_TDI Geplaatst 25 april, 2023 Rapporteer Geplaatst 25 april, 2023 2 uren geleden, martijn v o zei: Je moet een kortingscode invullen bij het bestelproces. Ik heb het een aantal weken geleden nog gedaan en toen werkte dat prima. De kortingscode kun je hier op de site vinden. *alleen full members kunnen deze link zien
BARRY_TDI Geplaatst 25 april, 2023 Rapporteer Geplaatst 25 april, 2023 Ik bestel ookregelmatig MET korting. Bij afgeprijsde artikelen werkt de korting niet. Dus geen korting en dan nog clubkorting.
Harrynak63 Geplaatst 30 mei, 2023 Rapporteer Geplaatst 30 mei, 2023 Ik bestelde ook met korting maar op een nieuwe bestelling werkt de tot op heden altijd succesvol gebruikte code niet meer. Navraag leert dat ze daarmee gestop zijn. Iemand een idee waarom?
BARRY_TDI Geplaatst 30 mei, 2023 Rapporteer Geplaatst 30 mei, 2023 Ik kon de laatste keer niet eens een code invoeren laat staan dat ie niet geldig was. @Vdub Matthijs, zou er nog wat te regelen zijn denk je?
Michael36 Geplaatst 30 mei, 2023 Rapporteer Geplaatst 30 mei, 2023 Tijd geleden ook een forse bestelling geplaatst... helaas toen werdt de code al niet meer geaccepteerd! Best jammer, maar helaas
mipedsg Geplaatst 13 oktober, 2023 Rapporteer Geplaatst 13 oktober, 2023 Zou het mogelijk zijn de code weer te laten activeren?
Vdub Geplaatst 15 oktober, 2023 Rapporteer Geplaatst 15 oktober, 2023 Ik heb Winparts gemaild met de vraag.
martijn v o Geplaatst 7 juli Rapporteer Geplaatst 7 juli Code SORRY12 voor 12% korting tot 12 juli 2024 bij winparts.nl
Aanbevolen berichten