Daans Passie GTE Geplaatst 15 november, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 15 november, 2020 Ik heb een Passat GTE highline executive plus uit 2016 en gebruik Android auto. Nu zie ik dikwijls foto's voorbij komen op Facebook dat er ook een performance monitor geïnstalleerd is. Iemand een idee hoe ik die moet verkrijgen? (zie foto) Mvgr Daan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 28 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2021 (aangepast) 2 uren geleden, passatnr4 zei: je zult inderdaad eerst in je FEC lijst moeten kijken. als hier nog nummers staat die nog niet bij geactiveerd staat (in dit geval 00060400), dan kan dit geactiveerd worden. anders moet deze eerst gekocht worden. echter geen idee wat dit kost. Zag op een ander forum dat ze dit wel met andere software (via android auto) geactiveerd hadden. Mogelijk is zelfs de FEC lijst niet oproepbaar en zal deze moeten vrijgegeven worden vooraleer deze te bezichtigen is. In mijn B8 stond alles al actief van FEC opties maar ook dan moest ik via vcds de developer mode activeren om de fec lijst te kunnen zien. 28 maart, 2021 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatnr4 Geplaatst 25 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2021 zover ik weet moet je deze kopen, tenzij deze in de software al "aan" staat en enkel geactiveerd moet worden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stief Geplaatst 25 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2021 Kan met VCDS wel aangezet worden als dat nog niet zo is.Is een submenu van het CAR menu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 25 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2021 Fec 0060400 moet vrij zijn in je fecs lijst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 25 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2021 1 uur geleden, Stief zei: Kan met VCDS wel aangezet worden als dat nog niet zo is. Is een submenu van het CAR menu Dat is de Offroad monitor welke je kan aanzetten via vcds. De performance monitor helaas niet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stief Geplaatst 26 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2021 Aha noet goed gekeken.I stand corrected Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 26 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2021 Fec 0060400 moet vrij zijn in je fecs lijst. En dat kan jij natuurlijk wel regelen.via tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatnr4 Geplaatst 28 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2021 je zult inderdaad eerst in je FEC lijst moeten kijken. als hier nog nummers staat die nog niet bij geactiveerd staat (in dit geval 00060400), dan kan dit geactiveerd worden. anders moet deze eerst gekocht worden. echter geen idee wat dit kost. Zag op een ander forum dat ze dit wel met andere software (via android auto) geactiveerd hadden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 28 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 28 maart, 2021 46 minuten geleden, passatnr4 zei: je zult inderdaad eerst in je FEC lijst moeten kijken. als hier nog nummers staat die nog niet bij geactiveerd staat (in dit geval 00060400), dan kan dit geactiveerd worden. anders moet deze eerst gekocht worden. echter geen idee wat dit kost. Zag op een ander forum dat ze dit wel met andere software (via android auto) geactiveerd hadden. Laat dat maar aan onze Rob over✌ 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Daans Passie GTE
Ik heb een Passat GTE highline executive plus uit 2016 en gebruik Android auto.
Nu zie ik dikwijls foto's voorbij komen op Facebook dat er ook een performance monitor geïnstalleerd is. Iemand een idee hoe ik die moet verkrijgen? (zie foto)
Mvgr Daan
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten