35iB4 Geplaatst 19 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2020 On 18-3-2020 at 09:32, Vdub said: Heb wel interesse in zo'n hoodie 35iB4 zwart maat xl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijn Geplaatst 19 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2020 On 18-3-2020 at 09:32, Vdub said: Tarabass Zwart XL Dieselaar zwart XL Thijn Zwart XL Ashlivw Zwart M VWdriver91 Zwart XL VWdriver91 Zwart L Vdub Zwart L BARRY_TDI Zwart XXL Vinniepilon zwart L snoopyp zwart M Ik zie net dat je L heb ingevuld Mathijs Maar had in mn post de maat aangepast.... naar XL.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 19 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2020 ik kan dat natuurlijk niet zien dat je dat ondertussen hebt aangepast..,. ik heb het laatste lijstje gebruikt. Maar is verder geen probleem, XL hebben we ook. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 6 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 6 april, 2020 Hoodies staan in de shop en zijn te bestellen, ik heb een lading bezorgtassen besteld en deze zullen e.d.d. bij @BARRY_TDI binnen komen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 6 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 april, 2020 5 minuten geleden, Vdub zei: Hoodies staan in de shop en zijn te bestellen, ik heb een lading bezorgtassen besteld en deze zullen e.d.d. bij @BARRY_TDI binnen komen Omdat de ups serice point in dronten weg is probeer ik zoveel mogelijk tegelijk verzenden. Ik hoop dat u er begrip voor heeft. En oja, probeer zoveel mogelijk pay pal te betalen. Gaat sneller namelijk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AsliVW Geplaatst 6 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 6 april, 2020 Ik heb zojuist een Hoodie besteld!Wel betaald via bank overschrijving, maar tegenwoordig staat dat er ook mega snel op. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 6 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 april, 2020 4 minuten geleden, AsliVW zei: Ik heb zojuist een Hoodie besteld! Wel betaald via bank overschrijving, maar tegenwoordig staat dat er ook mega snel op. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dat klopt maar moet wel verwerkt worden, vandaar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 6 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 6 april, 2020 Hoodie besteld 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 7 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 april, 2020 14 uren geleden, Tarabass zei: Hoodie besteld Benieuwd hoodie jouw staat. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 7 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 7 april, 2020 2 stuks besteld! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 8 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2020 Op 7-4-2020 om 12:51, tiptronic zei: Benieuwd hoodie jouw staat. Hoodie staat laat ik aan jou over 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 8 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2020 7 minuten geleden, Tarabass zei: Hoodie staat laat ik aan jou over staat goed Peter! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AsliVW Geplaatst 8 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2020 Hoodie staat laat ik aan jou over Staat heel goed! Mooi vest, logo super duidelijk. Ben benieuwd hoe vaak wij hier straks worden gespot met onze hoodie vest aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jaap Geplaatst 8 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2020 Besteld. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 8 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 8 april, 2020 1 uur geleden, AsliVW zei: Staat heel goed! Mooi vest, logo super duidelijk. Ben benieuwd hoe vaak wij hier straks worden gespot met onze hoodie vest aan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Maar hoe gaan ze ons herkennen dan, met onze hoodie op? 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2020 Op 6-4-2020 om 19:56, AsliVW zei: Ik heb zojuist een Hoodie besteld! Wel betaald via bank overschrijving, maar tegenwoordig staat dat er ook mega snel op. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Verzonden! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2020 Op 7-3-2020 om 17:36, Tarabass zei: XL zwart Worden ze op de jaarlijkse clubmeeting uitgedeeld? Afgeleverd 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2020 20 uren geleden, jaap zei: Besteld. Verzonden Jaap. Je hebt pb Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 9 april, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 april, 2020 De was voorschriften Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AsliVW Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 Heel blij mee!! Super mooie kwaliteit! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 Dat is zeker een goede kwaliteit! Ziet er goed uit zeg. Zo zie je ze niet vaak meer Is je hoodie eigenlijk al binnen? 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Rdi Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 (aangepast) Ik zie ze dagelijks peet ? 14 april, 2020 aangepast door Passat Rdi 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 Tjonge, daar zou ik het risico op corona wel voor willen lopen 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 14 minuten geleden, Tarabass zei: Tjonge, daar zou ik het risico op corona wel voor willen lopen De achterkant ziet er goed uit . Van die hoodie dan he 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Rdi Geplaatst 14 april, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 14 april, 2020 17 minuten geleden, Tarabass zei: Tjonge, daar zou ik het risico op corona wel voor willen lopen Hij wel, heb je je wtw instalatie al weer aan staan dan?? dacht dat je nog steeds in volledige lockdown zat? 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten