Ga naar inhoud

lampje vervangen, hellup


ReflexSilver

Aanbevolen berichten

zal best al eens langs zijn gekomen hier maar, ik dacht even in het half donker m´n rechterdimlicht (3BG) te vervangen (H7 lamp neem ik aan) maar toch maar even gestopt. Dat e.e.a. tegenwoordig aardig vol zit onder kap is bekend, maar wat doe ik om de lamp het gemakkelijst te vervangen. Ik zie bijv. iets van een luchtinlaat rechts boven de koplampunit zitten. Moet deze eraf om er bij te kunnen en zo ja hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luchtinlaat moet er idd af (voor de linker lamp).

 

Links is ALTIJD de bestuurderszijde!!

Ik ga er altijd vanuit als je VOOR de auto staat :embarassed:

 

Ik ook, vind ik een stuk handiger..... :oops:

 

 

Maar volgens mij is het gezien de reacties het gangbaar om er vanuit te gaan dat je IN de auto zit... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Nu loop ik ook tegen dit probleem. Vorige week de linker (bestuurderskant) kaputt. Deze was makkelijk te vervangen. Vandaag is de rechter (passagierskant) kaputt gegaan. Ik had de schroefjes (2 stuks) van de luchtinlaat losgehaald, maar dat ding zit nog aardig vast. Kan wel wat geweld gaan gebruiken, maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Dussss...... Zit de luchtinlaat dan nog ergens vast? Lijkt mij dat ik (als je ervoor staat) helemaal links de inlaat zo naar boven kan trekken, maar dat lukt niet zo goed.

Heb trouwens een 3B.

 

edit... laat maar. heb hem al los. even aan de zijkant gaan staan en was ie zo los. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden