Slim van Volkswagen: om in het menu, een beetje verstopt, te laten zien wat de auto wél kán, maar niét mág omdat je nog niet extra betaald hebt:
Mijn passat B8 comfortline heeft een aantal Fec-Swap codes die nog niet geactiveerd zijn. Nou ben ik flink aan het zoeken geweest, maar ik kan niet van alle codes de betekenis vinden.
Hieronder een overzichtje:
Wat doen de missende codes? En wat kan ik eenvoudig/betaalbaar laten activeren in liefst omgeving Zwolle?
Vraag
Teake
Fec-Swap codes:
Slim van Volkswagen: om in het menu, een beetje verstopt, te laten zien wat de auto wél kán, maar niét mág omdat je nog niet extra betaald hebt:
Mijn passat B8 comfortline heeft een aantal Fec-Swap codes die nog niet geactiveerd zijn. Nou ben ik flink aan het zoeken geweest, maar ik kan niet van alle codes de betekenis vinden.
Hieronder een overzichtje:
Wat doen de missende codes? En wat kan ik eenvoudig/betaalbaar laten activeren in liefst omgeving Zwolle?
Alvast bedankt voor jullie kennis en hulp!
passatcodes.xlsx
Top Posters For This Question
13
10
9
5
Popular Days
5 okt
14
7 apr
8
8 dec
7
11 apr
6
Top Posters For This Question
Teake 13 posts
Diver 10 posts
Rainesh 9 posts
Passat Rdi 5 posts
Popular Days
5 okt 2019
14 posts
7 apr 2020
8 posts
8 dec 2019
7 posts
11 apr 2020
6 posts
Popular Posts
tiptronic
Of je komt vanmiddag even langs bij mij.
Stief
Bij de B8 is gaat frontassist via de radar in de grill achter de logo. Overigens heb je niet perse een v2 kabel nodig om uit te lezen of ssnpassingen te doen. De meeste zaken werken nog gewoon via een
Bonny
Ehhh ... volgens mij heb ik hier een $15 USD kabeltje wat daar geen last van heeft Helaas voor die mensen met een goed betaalde kabel. Sorry.
Posted Images
58 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten