Ga naar inhoud
  • 0

Naafkappen

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Die zijn leuk! Dan draait het logo niet mee met het wiel, net als bij een Rolls Royce.

Ik heb VW velgen, als ze passen neem ik een setje.

• 0
Geplaatst
  Op 2-9-2019 om 15:07, mikeske zei:

ben wel benieuwd naar een foto ?

Expand  

Op een foto zie je niet zoveel ze zien er net zo uit als de oude kappen.

Dan moet er al iemand naast rijden en een filmpje maken.

• 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 9-1-2021 om 22:46, reyhyper zei:

Afgeprijsd zijn ze nog steeds 😉

Expand  

Of het hele jaar door "afgeprijsd".. Helaas doen best veel bedrijven dat tegenwoordig, puur om (net die twijfelende) klanten te lokken. Wij Nederlanders, in het algemeen, hebben ook de neiging om iets aan te schaffen als we zien dat het afgeprijsd is. Of te wel, het is een best wel een slimme zet van die sluwe bedrijven.. 

De dynamische naafkappen zijn leuk om te hebben/zien, maar helaas nog te duur imo. Misschien dat ik ze ooit aanschaf als ze nog eens 50% korting erboven op doen. Dan zal het me tenminste minder pijn doen als een kl**tzak ze besluit te lenen, zonder ze ooit terug te brengen. :smile:

aangepast door Ozzy
  • 0
Geplaatst
  Op 10-1-2021 om 00:57, Ozzy zei:

Of het hele jaar door "afgeprijsd".. Helaas doen best veel bedrijven dat tegenwoordig, puur om (net die twijfelende) klanten te lokken. Wij Nederlanders, in het algemeen, hebben ook de neiging om iets aan te schaffen als we zien dat het afgeprijsd is. Of te wel, het is een best wel een slimme zet van die sluwe bedrijven.. 

De dynamische naafkappen zijn leuk om te hebben/zien, maar helaas nog te duur imo. Misschien dat ik ze ooit aanschaf als ze nog eens 50% korting erboven op doen. Dan zal het me tenminste minder pijn doen als een kl**tzak ze besluit te lenen, zonder ze ooit terug te brengen. :smile:

Expand  

Hopelijk krijg ik de huidige er zo af dat die er dan weer opkunnen 😀

Het is jammer inderdaad dat er mensen zijn niet met hun vingers van andermans spullen kunnen afblijven.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden