Ga naar inhoud
Tarabass

Niet kunnen reageren in "News & announcements

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Vdub zei:

volgens mij staat dat ook bovenaan de site..

Dat zag ik later ook,alleen als je nog niet ingelogd bent zie je dat niet.

Volgens mij zijn de wachtwoordeisen strenger geworden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Vdub zei:

heb je em al even op Niet volgen gezet en dan weer volgen?

Die tip kwam van mij, dus heb dat al een keer gedaan. Ga het zo nog maar eens proberen. Het gekke is dat ik wel tapatalk meldingen krijg, dus de connectie lijkt er te zijn. Het aanklikken van de link om de browser te openen werkt ook niet. Kan ook een tapatalk dingetje zijn, die is net geüpdatet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die tip kwam van mij, dus heb dat al een keer gedaan. Ga het zo nog maar eens proberen. Het gekke is dat ik wel tapatalk meldingen krijg, dus de connectie lijkt er te zijn. Het aanklikken van de link om de browser te openen werkt ook niet. Kan ook een tapatalk dingetje zijn, die is net geüpdatet.

Ik heb exact hetzelfde. Maar niet bij alle topics.

Ontvolgen en weer volgen lost het vooralsnog ook niet op (bij mij althans)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou dus heel goed een tapatalk dingetje kunnen zijn. Snap ook niet zo goed wat ik met de "kin" punten kan of moet, maar is offtopic :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zal straks even de iPad aanslingeren, daar staat Tapatalk op, kijk ik even wat die bij mij doet.. gebruik het overigens nooit op de mobiel/iPad..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij lijkt het nu niet meer voor te komen. En heb er niets voor hoeven doen. Ik denk dat de telefoon even in canbus rust moest..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had het gisteravond ook met Tapatalk. Na verwijderen en weer toevoegen werkte het even en iets later niet meer.
Vandaag lijkt het wel weer gewoon te werken. Wel duurt laden van bepaalde threads soms langer dan normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik erg irritant vind is dat ik een melding krijg dat iemand ergens op gereageerd heeft, maar dat dit een like blijkt te zijn. Zo staan likes ook in het "Nieuwe inhoud" overzicht, als reactie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kan het helemaal uitzetten of aanpassen in Totale reactiewaarde(ipv individuele reacties)

Ik heb je overigens een Like gegeven, zie je nu wat dubbel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, nu niet. Maar heb ondertussen ook op tapatalk gekeken, dus weet niet of het daar wat mee te maken heeft. Ik ga het in de gaten houden :thumb:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Vinniepilon lijkt nu beter/weg te zijn inderdaad. Ik vond ook de melding vooral verwarrend. De melding "Iemand heeft gereageerd op jouw bericht" terwijl het een like was. Lijkt goed te zijn nu.

Wat ik me even afvraag, nu je toch aan het configureren bent. Is het ook mogelijk om bij het quoten van een bericht met (veel) foto's deze niet weer te tonen? Soms wordt een bericht met 5 foto's drie keer gequote, en dan zie je ze en heel vaak en moet heel veel scrollen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier gaat het nog niet goed. Krijg de melding dat twee mensen gereageerd hebben op een bericht, maar pas na het klikken zie ik dat het om likes gaat. (Gaat om het bericht hierboven)

Likes_worden_weergegeven_als_reacties.thumb.png.854959b9d52c2e0acfbe6dcb30a9655b.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Vdub zei:

je kan iig @Vinniepilon doen.. hij vult de beschikbare namen automatisch letter voor letter aan

Deze had ik al door, soms was het makkelijk om even iemand te noemen door middel van mention. Maar dit is ook prima hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

als het goed is worden de likes etc niet meer in de meldingslijst gezet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Vdub zei:

als het goed is worden de likes etc niet meer in de meldingslijst gezet

Lijkt te kloppen. Helaas worden de likes nu ook niet meer achter het belletje rechts bovenin weergegeven ;)

En geen e-mailmeldingen meer met likes zo "liked" het :P

aangepast door Tarabass

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden