Ik heb vandaag contact gehad met JD Engineering over het gebibber van mijn cc 1.8 dsg7 vooral tussen de 1e en 2e versnelling. Mijn vraag was of dit op te lossen is met een dsg-tuning. Zij zeiden mij dat dit niet mogelijk is omdat waarschijnlijk mijn koppeling z’n beste tijd heeft gehad met 130k km.
Is er iemand die mij kan adviseren bij wie ik terecht kan voor het vervangen van mijn koppeling? En welke kosten daar mee gemoeid zijn?
Vraag
JeanCC
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag contact gehad met JD Engineering over het gebibber van mijn cc 1.8 dsg7 vooral tussen de 1e en 2e versnelling. Mijn vraag was of dit op te lossen is met een dsg-tuning. Zij zeiden mij dat dit niet mogelijk is omdat waarschijnlijk mijn koppeling z’n beste tijd heeft gehad met 130k km.
Is er iemand die mij kan adviseren bij wie ik terecht kan voor het vervangen van mijn koppeling? En welke kosten daar mee gemoeid zijn?
Alvast bedankt voor de tips.
Gr. Jan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
15
15
15
13
Popular Days
13 sep
21
19 sep
19
12 okt
16
22 sep
10
Top Posters For This Question
Nitro68 15 posts
Fopperr 15 posts
JeanCC 15 posts
Vdub 13 posts
Popular Days
13 sep 2018
21 posts
19 sep 2018
19 posts
12 okt 2018
16 posts
22 sep 2018
10 posts
Popular Posts
Vdub
zoals beloofd wat foto's Koppelingsset voor de bouwjaren tot ca 2011: Gereedschapssetje voor de DSG7, Gen1 en Gen2(speciaal VW) Oude koppelingspakket er nog in Demontage oude kop
BARRY_TDI
Euh ja lieve forumleden Dat heet product eigenschap volgens honnepon :bash: Danke Foppe
martijn v o
Nou dan kan ik vast gaan sparen, hij moet binnenkort voor de 330.000 kilometer beurt. Ik begin trouwens ook een nieuw bedrijf: de achterklepdokter
Posted Images
124 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten