Nadat ik dacht dat me airco probleem klaar was. Bleek helaas niets minder waar. Vandaag weer bij de beste man geweest, nadat ik welgeteld 4/5 dagen pret heb gehad van koele lucht. Deze begon langzaam met weigeren maar het sporadisch toch weer te doen nadat ik bv het contact uit had gezet. Na een paar dagen was het dus helemaal over met de kou.
Vandaag bleek dat de druk nog steeds goed was en de compressor wel aanslaat maar eigenlijk direct weer stop. Dit hebben we gehoord, gezien, en ok waargenomen adv zijn systeem met de slangen en druk meters. Nou heeft hij een apparaatje om de compressor direct aan te sturen maar ik kom niet 123 bij de stekker. Zeker niet als ik net gereden heb.
Heeft iemand een idee wat zich hier zou kunnen voordoen? En heeft het nut om te kijken of ik die stekker met afgekoelde motor wel los krijg om met losse stekker daar heen te rijden?
Vraag
Flying Dutchman
Nadat ik dacht dat me airco probleem klaar was. Bleek helaas niets minder waar. Vandaag weer bij de beste man geweest, nadat ik welgeteld 4/5 dagen pret heb gehad van koele lucht. Deze begon langzaam met weigeren maar het sporadisch toch weer te doen nadat ik bv het contact uit had gezet. Na een paar dagen was het dus helemaal over met de kou.
Vandaag bleek dat de druk nog steeds goed was en de compressor wel aanslaat maar eigenlijk direct weer stop. Dit hebben we gehoord, gezien, en ok waargenomen adv zijn systeem met de slangen en druk meters. Nou heeft hij een apparaatje om de compressor direct aan te sturen maar ik kom niet 123 bij de stekker. Zeker niet als ik net gereden heb.
Heeft iemand een idee wat zich hier zou kunnen voordoen? En heeft het nut om te kijken of ik die stekker met afgekoelde motor wel los krijg om met losse stekker daar heen te rijden?
aangepast door Flying DutchmanLink naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten