Imagine333 Geplaatst 23 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 juli, 2018 (aangepast) Zal je net zien... zo voor de vakantie. Één van de luchtroosters voor de achterzitters in het middenconsole is kapot... (zie foto, rechter zijde van rooster) De 'schuif' is eraf en in het binnenwerk ligt een klemmetje los. Is zoiets te bestellen en makkelijk zelf te installeren? Volgens de garage moet dan de hele middenconsole los en eruit... ik weet zeker dat er slimmere kenners in dit forum aanwezig zijn Hoor het graag, dank. EDIT: link naar foto (lijkt of de uploader niet werkt): https://app.box.com/s/v6mekcqqgk5f1av0csg09tvt7m02k6a2 23 juli, 2018 aangepast door Imagine333 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
1 Stief Geplaatst 23 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 juli, 2018 Je kunt de achterkant er idd vanaf trekken. Kunststof spatel is wel handig. Is alleen vastgeklemd, geen schroeven. Aan de buitenkanten onder beginnen en dan omhoog werken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
1 Soullancer Geplaatst 12 mei, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 12 mei, 2019 Bij mij zit het schijfje er nog wel in alleen het horizontale lipje in het rooster wat voor links / rechts richten zorgt is ...."weg" Ook dan moet het hele rooster vervangen worden?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 23 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 juli, 2018 Ik kan via de link wel de foto downloaden en bekijken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 23 juli, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 juli, 2018 De hele 'achterklep' van de middenconsole is relatief makkelijk los te halen, ik moet alleen ff opzoeken hoe het moet, want het is al weer ff geleden dat ik die van mij heb losgehaald. Je moet onderaan heel veel kracht zetten, je hebt het idee dat je de boel binnen sloopt, en dan kan je hem als een achterklep omhoog open doen en losbreken. Ik heb het idee dat het schuifje niet los gaat zonder hem te slopen. Haal anders een hele achterkant met rooster op een eBay, kost je de kop niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 skoopmans Geplaatst 19 augustus, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 augustus, 2018 Hier t zelfde verhaal, allebei de schuifjes afgebroken. Kids stoten er met hun schoenen tegen aan en .... Heb je inmiddels een oplossing gevonden? Complete achterzijde vervangen zoals hierboven vermeld? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vince_NL Geplaatst 6 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 6 juni, 2022 Hier hetzelfde probleem achterin, schuifje afgebroken. Iemand nog goede tips die eenvoudig op te lossen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Paddy73 Geplaatst 28 augustus, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 28 augustus, 2022 Ik had hetzelfde probleem en heb zoals bij de foto van Stief, hem gedemonteerd. De roosters zitten in een eigen unit die je los kan schroeven en uit kan nemen. Ik vond op een na, alle onderdeeltjes terug dus kon een schuifje herstellen. Ieder schuifje bestaat uit 3 delen. Dit is wat gepriegel, maar is te doen. Om het schuifje weer over de lamel te plaatsen heb ik eerst 3 lamellen uit het rooster verwijderd, het schuifje weer teruggeplaatst over de lamel en daarna weer in elkaar gepuzzeld. Ik heb al op ali express gezocht naar een volledig schuifje, maar de juiste heb ik nog niet kunnen vinden. Volledige units zijn wel te vinden bij onderdelen sites, maar ik vind het niet belangrijk genoeg om 100 euro aan uit te geven. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 1400intrider1400 Geplaatst 6 september Rapporteer Share Geplaatst 6 september Ik heb hetzelfde. Lamellen naar onder en boven en links recht werken nog prima, alleen bedieningsdingetje mist. Volgens mij zou dit dan voldoende moeten zijn… Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jakenl Geplaatst 8 september Rapporteer Share Geplaatst 8 september Ik lees op Ali in de recensies dat het niet past op een B8 (GTE) 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 8 september Rapporteer Share Geplaatst 8 september Zo een oem rooster zal ook de hoofdprijs niet kosten vermoed ik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Imagine333
Zal je net zien... zo voor de vakantie.
Één van de luchtroosters voor de achterzitters in het middenconsole is kapot... (zie foto, rechter zijde van rooster)
De 'schuif' is eraf en in het binnenwerk ligt een klemmetje los.
Is zoiets te bestellen en makkelijk zelf te installeren?
Volgens de garage moet dan de hele middenconsole los en eruit... ik weet zeker dat er slimmere kenners in dit forum aanwezig zijn
Hoor het graag, dank.
EDIT: link naar foto (lijkt of de uploader niet werkt): https://app.box.com/s/v6mekcqqgk5f1av0csg09tvt7m02k6a2
aangepast door Imagine333
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten