Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Imagine333

Vervangen ventilatierooster middenconsole

Vraag

Zal je net zien... zo voor de vakantie.

Één van de luchtroosters voor de achterzitters in het middenconsole is kapot... (zie foto, rechter zijde van rooster)

De 'schuif' is eraf en in het binnenwerk ligt een klemmetje los.

Is zoiets te bestellen en makkelijk zelf te installeren?

Volgens de garage moet dan de hele middenconsole los en eruit... ik weet zeker dat er slimmere kenners in dit forum aanwezig zijn :wink:

Hoor het graag, dank.

EDIT: link naar foto (lijkt of de uploader niet werkt): https://app.box.com/s/v6mekcqqgk5f1av0csg09tvt7m02k6a2

post-27574-0-38551900-1532333412_thumb.jpg

aangepast door Imagine333

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 1

Bij mij zit het schijfje er nog wel in alleen het horizontale lipje in het rooster wat voor links / rechts richten zorgt is ...."weg"

Ook dan moet het hele rooster vervangen worden??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

De hele 'achterklep' van de middenconsole is relatief makkelijk los te halen, ik moet alleen ff opzoeken hoe het moet, want het is al weer ff geleden dat ik die van mij heb losgehaald. Je moet onderaan heel veel kracht zetten, je hebt het idee dat je de boel binnen sloopt, en dan kan je hem als een achterklep omhoog open doen en losbreken.

Ik heb het idee dat het schuifje niet los gaat zonder hem te slopen. Haal anders een hele achterkant met rooster op een eBay, kost je de kop niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Je kunt de achterkant er idd vanaf trekken.

Kunststof spatel is wel handig. Is alleen vastgeklemd, geen schroeven.

Aan de buitenkanten onder beginnen en dan omhoog werken.

dcec9f433fddf1e6a6f8c2d26816e798.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hier t zelfde verhaal, allebei de schuifjes afgebroken. Kids stoten er met hun schoenen tegen aan en .... 

Heb je inmiddels een oplossing gevonden? Complete achterzijde vervangen zoals hierboven vermeld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden