Ik heb vorige maand een discover media met DAB naar dit bedrijf gestuurd. Ik was al op de hoogte van Rob @@Passat Rdi en Alle@@dieseltje dat het niet de meest communicatieve persoon was maar dat was een understatement????.
Advocaat is er al mee bezig maar het ziet er niet zo goed uit op het moment.
Ik doe deze post om andere forumleden te behoeden voor deze persoon/bedrijf.
Vraag
EdB6CC
Ik heb vorige maand een discover media met DAB naar dit bedrijf gestuurd. Ik was al op de hoogte van Rob @@Passat Rdi en Alle@@dieseltje dat het niet de meest communicatieve persoon was maar dat was een understatement????.
Advocaat is er al mee bezig maar het ziet er niet zo goed uit op het moment.
Ik doe deze post om andere forumleden te behoeden voor deze persoon/bedrijf.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
aangepast door EdB6CCLink naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
12
7
7
4
Popular Days
27 jul
33
22 jul
10
20 jul
3
29 jul
2
Top Posters For This Question
EdB6CC 12 posts
wulfke 7 posts
Passat Rdi 7 posts
Rachid17 4 posts
Popular Days
27 jul 2018
33 posts
22 jul 2018
10 posts
20 jul 2018
3 posts
29 jul 2018
2 posts
Popular Posts
EdB6CC
Vanavond nog even bij Alle @@dieseltje geweest om de microfoon aan de gang te krijgen. De microfoondraden liepen naar onder de bijrijdersstoel waar normaal de module zit. Wanneer het module er tussen
EdB6CC
Kreeg net netjes bericht dat de DM vrijwel klaar is????. Eind van de dag op de post en dan hopelijk vrijdag of zaterdag in huis. Ik ga er nu van uit dat het goed komt. Ik laat nog even weten wanneer
EdB6CC
Ik heb vorige maand een discover media met DAB naar dit bedrijf gestuurd. Ik was al op de hoogte van Rob @@Passat Rdi en Alle@@dieseltje dat het niet de meest communicatieve persoon was maar dat was e
52 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten