Ga naar inhoud
  • 0

Lane assist welk stuurhuis is geschikt.


Passat Rdi

Vraag

Zit er toch aan te denken om de lane assist te gaan doen maar zie door de bomen het bos niet meer kwa stuurhuis ik heb deze er nu in zitten Is die wel of niet geschikt voor lane? Alvast bedankt

post-23587-0-60598700-1502273508_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt adaptation kanaal 6 opzoeken en kijken of deze aanwezig is in de stuurmodule. Als het kanaal niet aanwezig is weet je genoeg.

 

0= lane assist niet geïnstalleerd

1= lane assist geïnstalleerd

Kan PLA ook zo gecheckt worden

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt adaptation kanaal 6 opzoeken en kijken of deze aanwezig is in de stuurmodule. Als het kanaal niet aanwezig is weet je genoeg.

 

0= lane assist niet geïnstalleerd

1= lane assist geïnstalleerd

Kijk weer wat geleerd Thanks ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt adaptation kanaal 6 opzoeken en kijken of deze aanwezig is in de stuurmodule. Als het kanaal niet aanwezig is weet je genoeg.

 

0= lane assist niet geïnstalleerd

1= lane assist geïnstalleerd

Volgens mij moet je deze eerst enablen met een code via Coding 2

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wer den LA Nachrüsten will, muss folgendes beachten:

Lenkgetriebe: es muss ein 5N1 909 144 X Steuergerät verbaut sein oder ein anderes 1K0 909 144 X Lenkgetriebe.

 

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/lane-assist-fuer-passat-b6-3c-cc-laneassist-la-t3898308.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wer den LA Nachrüsten will, muss folgendes beachten:

Lenkgetriebe: es muss ein 5N1 909 144 X Steuergerät verbaut sein oder ein anderes 1K0 909 144 X Lenkgetriebe.

 

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/lane-assist-fuer-passat-b6-3c-cc-laneassist-la-t3898308.html

Super. bedankt peet pla ondersteund dit stuurhuis trouwens ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij blijkbaar wel. Zal dan mogelijks mijn volgende mod worden. Paar gaten erbij in de voorbumper, paar extra draadjes, OPS module wisselen, knopje in de middenconsole en coderen.

En hopen dat het werkt

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind pla onzin op mijn auto ik heb geen dsg en nog meer sensoren erbij vind ik zonde van m'n bumper maar baal wel van m'n stuurhuis misschien laat ik de lane toch maar voorbij gaan. Maar dan ben ik nu wel een beetje uit gemod????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind pla onzin op mijn auto ik heb geen dsg en nog meer sensoren erbij vind ik zonde van m'n bumper maar baal wel van m'n stuurhuis misschien laat ik de lane toch maar voorbij gaan. Maar dan ben ik nu wel een beetje uit gemod????

Ik heb ook geen DSG maar is gewoon omdat het kan dan . En terug een extra werkend knopje naast de pook.

 

Bm-er heeft een stuurhuis voor me liggen, ik heb de lane assist camera en de bedrading, hendel heb ik al. Weet enkel nog niet goed hoe ik de andere voorruit moet aanpakken.. en als er een andere in komt is het 1tje met verwarming (clima paneel en boordnet zijn er al voor geschikt)

 

Maar eerst de side assist netjes afwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een klein zijstapje mbt stuurhuis.

moet je het gehele stuurhuis vervangen of volstaat het om de servopomp met electronica te vervangen?

Volgens mij volstaat de electronica, maar daarvoor moet je wel het stuurhuis onder de auto vandaan halen.

 

 

Passat 3C Variant comfortline 2.0 TDI Reflex Silver

3D Teller, CC Multifunctiestuur, lid van de BODAC, Wulfke mod Oo oO

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/40700-Weekend-meet-Lubbertserf-t-Harde-8-9-en-10-sept-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wer den LA Nachrüsten will, muss folgendes beachten:

Lenkgetriebe: es muss ein 5N1 909 144 X Steuergerät verbaut sein oder ein anderes 1K0 909 144 X Lenkgetriebe.

 

https://www.motor-talk.de/blogs/shanny/lane-assist-fuer-passat-b6-3c-cc-laneassist-la-t3898308.html

Net is even gezocht op de nrs maar kan niks met een x index vinden Is dat noodzakelijk of gaat het om de nrs en maakt de letter niet uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij blijkbaar wel. Zal dan mogelijks mijn volgende mod worden. Paar gaten erbij in de voorbumper, paar extra draadjes, OPS module wisselen, knopje in de middenconsole en coderen.

En hopen dat het werkt

Welke type heb jij Peter @@wulfke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Address 44: Steering Assist        Labels: 5N1-909-144.clb
   Part No SW: 5N1 909 144 G    HW: 5N1 909 148 F
   Component: J500__APA-BS KL.089 0401  
   Revision: 1AH02234    Serial number: 00081150223902
   Coding: 0000258
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 3668B7B7415CA9F256-8062

No fault code found.

 

Deze werkt voor PLA en Lane assist

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast jered.seedorf1

Ik heb dit in mijn auto is het geschikt voor lane assist??

 

-----------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 5N1-909-144.clb

Part No SW: 5N1 909 144 M HW: 5N1 909 148 G

Component: J500__APA-BS KL.308 1002

Revision: 1AH03734 Serial number: 00121070091401

Coding: 0000258

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 3C7C88177F1DD0DE62-8068

 

No fault code found.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door jered.seedorf1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden