Ga naar inhoud

VisionRoy Fotoshoot - 20-10-07


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Omdat ik de laatste tijd weer wat kleine dingetjes gedaan heb, en verlaagd vond ik het tijd voor een nieuwe fotoshoot. Gelukkig zat het weer vandaag mee :).

 

Als ik de foto's zo bekijk... dan denk ik dat ik nu toch echt klaar ben :D

Ik vind hem zo helemaal super, kzou niet weten wat nog te doen.

 

Bij deze de resultaten...

 

212dbp2.jpg

 

t5j43p.jpg

 

30i7ptv.jpg

 

98c9yc.jpg

 

2cntais.jpg

 

5yawew.jpg

 

2cgn7sz.jpg

 

27zzxfl.jpg

 

2ekk977.jpg

 

33ynxit.jpg

 

33ynr78.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek volgende keer ff coole fotolokatie op

 

Ik zit met een heeeeele mooie locatie in mijn hoofd ... ik heb alleen nog niet de ballen gehad om erheen te rijden :P

 

Er woont hier in de buurt een heeeele rijke man, en die heeft een super groot landgoed met een heeeeeeele mooie poort en een heeeele mooie oprijlaan daarachter.

 

En ik wil hem eigenlijk dolgraag een keer daar voor de poort neerzetten en foto's maken :D

 

Maar dr hangen 2 camera's voor bij de poort... dus ik heb het idee dat ie dat niet op prijs zal stellen.

 

Wat betreft de uitlaat... die zou ik alleen willen vervangen voor een duplex systeem, en dat kost 500 euro. Dat is me gewoon teveel. Ik vind het nu wel mooi geweest met de grote uitgaven. En ik vind deze ook mooi dus laat ik hem lekker zo zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er lekker uit hoor!! echt mooie wagen zo alleen die pijpjes achter das ook niet mijn ding maar zo moet er wat te zeuren over blijven he we blijven hollanders......

Maar eu als je nog eens wat te poetsen wil hebben ik denk dat mijn koets zon behandeling erg lekker zal vinden !! wat glimt ie zeg.... :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat nog te doen?

 

Niet meer veel :P

 

Ik vind het wel een beetje goed geweest nu.

Er zit al zoveel tijd en geld in, en je moet er toch een beetje rekening mee houden dat de auto ook niet jonger word :)

 

Ik heb hem nu helemaal naar mijn smaak, en ik zal vast nog wel wat kleine dingetjes tegenkomen die zullen veranderen... maar in grote lijnen was dit het resultaat wat ik me voorgesteld had :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden