Ga naar inhoud

VisionRoy Eindelijk Ook Verlaagd


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Na een heleboel opmerkingen dat mijn wagen ook maar eens een keer "Door de knieën" moest is het nu dan toch eindelijk echt zo ver.

 

Ik heb er een KW Sport Suspension Kit met 35/35 verlaging onder laten zetten. Veren en dempers.

 

Hieronder wat foto's van het Resultaat.

(let op de foto's zijn van gsm kwaliteit, binnenkort betere foto's)

 

dxi9zp.jpg

 

2ldho2s.jpg

 

29vdn3s.jpg

 

2pq6iom.jpg

 

Ik moet zeggen dat mijn angst dat hij nog een stuk stugger werd wel waar is geworden... maar daar staat wel een heeeele strakke wegligging tegenover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomd mooie wagen heb je Roy. Petje af!

 

en dat stugge wordt na een km of 500 ~ 1000 wat minder.

Vondt die van mij eerst ook vreselijk stug en oncomfortable, maar nu is het voldoende. Korte hobbels neemt ie sportief, maar verkeersdrempels zijn een lust.... duikt totaal niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat stukken beter roy

 

en hoe waren je dempers na 3 ton, kan me niet voorstellen dat ze nog niet lekten.

 

het iets stuggere went snel en zal je goed bevallen, stap na een paar weken maar weer eens in een passat met standaard demping

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er prima uit Roy, al wilde je het eerst niet. Ik ben er ook nog steeds tevreden over, al heb ik de achterkant iets opgehoogd.

 

zie je wel dat zo'n KW set terecht op mn verlanglijstje staat! Heb jij dit in de regio E'ven laten monteren, Roy?

 

Thijs, bij jouw niet al te ver weg (Venlo), ligt er een die zeker niet te duur is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe waren je dempers na 3 ton, kan me niet voorstellen dat ze nog niet lekten.

 

Ik heb geen flauw idee, ik heb ze nog niet gezien.

Ik moet mn oude spullen nog ophalen.

 

zie je wel dat zo'n KW set terecht op mn verlanglijstje staat! Heb jij dit in de regio E'ven laten monteren, Roy?

 

Inderdaad regio eindhoven ja.

Als je het exacte adres wil dan doe maar even een PM ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden