Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb op de bijrijdersstoel waterkringen zitten. Hoe kan ik dit zelf het beste verwijderen? Is er een goedje oid?

Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst

Nou, hier zou het mee moeten lukken. Heb je direct een goedje waarmee je héél véél kan schoonmaken. Ideaal spul voor zoveel dingen.

Mengverhoudingen Poorboy's World Biodegradeable APC:

1:100 - Te gebruiken om je ramen mee schoon te maken of als ruitensproeiervloeistof (handig!)
1:30 - Lichte vervuiling. Bijvoorbeeld onderhoud aan kunststof, het reinigen van leer etc.
1:15 - Normale vervuiling. Vlekjes / strepen op kunststof, lichte vlekken op leer, wielkasten, velgen etc.
1:10 - Trims
1:7 - Stevige vervuiling. Vlekken in bekleding. Ontvetten van motoronderdelen etc.
1:1 - Hardnekkige vlekken in tapijt en andere bekleding. Ontvetten van zwaar vervuilde onderdelen

Geplaatst

Flesje water omgevallen op de stoel. Heb het nu voor alsnog met een waterstofzuiger eruit gekregen. Moet wel alles keer goed doen, dus de tips opvolgen

Geplaatst (aangepast)

Met een extractor gaat die er wel uit. Eerst een beetje apc sprayen en dan inborstelen en dan met de extractor droog en schoon zuigen. Je kan het ook eerst zo proberen met alleen apc, maar mijn ervaringen met de extractor (tapijtreinger) zijn wel heel goed. Zijn ook te huur bij boels, gamma, enz. Vraag er dan wel de kleine zuigmond bij, ander zit je alleen met die grote vloer tapijt monden.

aangepast door Schippersss
Geplaatst (aangepast)

Apc ken ik niet, maar ik gebruik meestal hg met een stoom reiniger. Alles weg en fris

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Geplaatst

Werkt dat APC ook met hemel bekleding? Die mag ook een beurt gebruiken namelijk.

Geplaatst

Ik gebruik ook HG voor vuile bekleding. Maar als het waterkringen zijn kun je ook, ja klinkt gek, ook gewoon met water proberen. Eerst een natte doek wrijven op de plekken en dan met een andere doek drogen

Geplaatst

APC kan jouw bekleding hebben @@roelh. Had eerst hetzelfde interieur met vlekken. APC erop en poetsen ????

Ik hoor hier een verkapte 'ik doe het wel een moat'.

Geplaatst

Werkt dat APC ook met hemel bekleding? Die mag ook een beurt gebruiken namelijk.

Kijk wel een beetje uit met nat maken van de hemel bekleding. Als de lijm los laar dan komt het naar beneden. Licht in sprayen dus.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden