Ga naar inhoud

VW Touareg 2.5 tdi W12 sport


passat_freak

Aanbevolen berichten

En ja hoor, jullie zullen wel denken, "alweer een nieuwe auto?"

Ja, ik kan er ook niks aan doen, maar m'n vrouw wilde een wilde een SUV, want haar ouders leven nogal een eind de bergen in. Want ze had de passat alweer stuk! De hele ophanging naar de kloten (reed over een grote steen :evil: ). Dus van daar een nieuwe auto.

 

Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb ze met de telefoon genomen.

 

Maar, genoeg getypt, foto's zeggen meer dan woorden:

post-3683-1423822326,1334_thumb.jpg

post-3683-1423822326,1802_thumb.jpg

post-3683-1423822326,2115_thumb.jpg

post-3683-1423822326,2584_thumb.jpg

post-3683-1423822326,3365_thumb.jpg

post-3683-1423822326,3677_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, kan ik met een gerust hart weer gaan slapen ;-)

Maar mooie bolides hoor... idd zijn we best wel een beetje jaloers zo hier en daar. Jammer dat je in Noorwegen woont en niet snel hier op een meeting te vinden bent.

Maar misschien een idee voor een meeting in Noorwegen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, kan ik met een gerust hart weer gaan slapen ;-)

Maar mooie bolides hoor... idd zijn we best wel een beetje jaloers zo hier en daar. Jammer dat je in Noorwegen woont en niet snel hier op een meeting te vinden bent.

Maar misschien een idee voor een meeting in Noorwegen :mrgreen:

 

Hehe, zou wel leuk idee zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat kan ik zeggen ... SUPERRRRRRRRRRRRRR!

 

Dit laat ik niet aan mijn vrouw zien, ze is blij met haar Punto maar haar droom is deze of een Q7.

 

De Punto was verlaagd en ze bleef maar zeuren om een SUV. Dus heb ik er hoge veren ondergezet en nu lijkt het een SUV in haar ogen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat kan ik zeggen ... SUPERRRRRRRRRRRRRR!

 

Dit laat ik niet aan mijn vrouw zien, ze is blij met haar Punto maar haar droom is deze of een Q7.

 

De Punto was verlaagd en ze bleef maar zeuren om een SUV. Dus heb ik er hoge veren ondergezet en nu lijkt het een SUV in haar ogen. :mrgreen:

Moet ik ook maar eens doen met mijn vrouws Fiat "stofzuiger".

Zelfs bij het passatforum goede tips om moeders tevreden houden. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, ik ben het even kwijt, help me even!

 

Je bent 20 jaar oud woont in scandinavie hebt "net" een passat 3c en nu voor je vrouw een touareg gekocht? omdat ze het onderstel van je passat kapot rijdt over een steen.... hmmm, wel een tering dikke steen dan als die het onderstel dusdanig naar de kloten helpt dat je besluit er maar een touareg W12!!!!!!!!! bij te kopen. waarom rij je zelf dan maar een "lullige 2.0 TDI"?????

 

Oké kun je een discussie over beginnen MAAR:

 

een Touareg 2,5TDI W12 heb ik nog NOOIT gezien!

 

wat is dit voor een stieren stront

en kom nou niet met sorry een type foutje, want daar trap ik niet in.

 

En voor alle mede forummers, als ik er zo ver naast zit, help me en ik bied mijn excuses aan. (ohw ja en ik ga er niet eens een smaaiilie bij zetten omdat ik het te zielig vind).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, ik ben het even kwijt, help me even!

 

Je bent 20 jaar oud woont in scandinavie hebt "net" een passat 3c en nu voor je vrouw een touareg gekocht? omdat ze het onderstel van je passat kapot rijdt over een steen.... hmmm, wel een tering dikke steen dan als die het onderstel dusdanig naar de kloten helpt dat je besluit er maar een touareg W12!!!!!!!!! bij te kopen. waarom rij je zelf dan maar een "lullige 2.0 TDI"?????

 

Oké kun je een discussie over beginnen MAAR:

 

een Touareg 2,5TDI W12 heb ik nog NOOIT gezien!

 

wat is dit voor een stieren stront

en kom nou niet met sorry een type foutje, want daar trap ik niet in.

 

En voor alle mede forummers, als ik er zo ver naast zit, help me en ik bied mijn excuses aan. (ohw ja en ik ga er niet eens een smaaiilie bij zetten omdat ik het te zielig vind).

 

Sorry hoor, maar de bedoeling is: het is een 2.5 TDI met een W12 sport pakket :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden