Ga naar inhoud
  • 0

Update werkt niet


emielio

Vraag

Hoi, ik heb een RNS510 met de volgende kenmerken:

 

Delivery part number: 1T0035680D

HW-version: H03

SW-version: 4020

 

Probeer een kaartupdate uit te voeren, en gebruik een v14 DVD. De update start, maar halverwege stopt deze met "Voer navigatie DVD in." Heel vaak geprobeerd, maar telkens wordt het proces afgebroken.

 

Daarna besloten om de update via SD kaart te doen. SD kaart klaar gemaakt, CD gebrand. Na de boot wordt de CD geladen. Daarna komt een herstart en daarna lijkt de RNS weer gewoon te starten... Dus ook dit werkt niet.

 

Heeft iemand nog ideeen hoe ik de kaartupdate kan realiseren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@emielio

Ja een afspraak maken bij de dealer?

 

Trouwens,

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.
Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.
Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member
Veel leesplezier namens het moderatorteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat om een A type, die loopwerken zijn bar slecht, heb al een afspraak staan met emielio. Zet de kaarten zo 1 op 1 op de harde schijf

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Las op een bevriende site dat V14 kaart alleen maar werkt of te installeren is vanaf software versie 5238. Klopt dit?

  -In the new view you see SW-Version which needs to be 5238 to update to the newest V14 maps-

 

Moet het via de SD-kaart/DVD methode of is er ook een andere manier met een DVD-DL ofzo zoals de vorige.

 

Gr. Andre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok dat scheelt dan weer ik heb ook 4120. Ben zoeken de naar een DVD link. Heb de SD versie reeds wel maar dat vind ik nogal omslachtig. Of valt het mee?

Firmware via SD gaat je echt niet lukken, zal toch echt via DVD moeten en met een stabiele spanning.

Zelfs FW4020 en V14 gaan goed samen, al word het wel steeds moeilijker om de nieuwe kaarten op een A of B systeem te krijgen.

 

@@st@mmy welke bevriende site was dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok dat scheelt dan weer ik heb ook 4120. Ben zoeken de naar een DVD link. Heb de SD versie reeds wel maar dat vind ik nogal omslachtig. Of valt het mee?

Die link kan je hooguit via pb krijgen omdat het hier niet gepost mag worden. Anders wordt ie sowieso verwijderd door de moderators.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met alle respect, naam zegt al genoeg en als je virussen wil hebben dan zou ik daar gaan downloaden.

Ik heb je een PM terug gestuurd, deze kopie DVD heb ik ook naar vol tevredenheid naar andere leden gestuurd.

 

Maar let wel op!!!! heb je een oude RNS dan is 9 van de 10x installatie via DVD niet mogelijk... DVD spelers van oudere type RNS zijn verouderd en gevoelig voor DL DVD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die link kan je hooguit via pb krijgen omdat het hier niet gepost mag worden. Anders wordt ie sowieso verwijderd door de moderators.

 

Nee dat weet ik daarom heb ik ook niet gevraagd. :angel: ... tenminste niet hier. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals het nu lijkt is het gelukt Versie 8477 V14 staat er op.

POI even opnieuw ingesteld. Morgen maar even kijken of alles werkt.

Wat naar.... verplicht een rondje rijden. :roll:

 

Toch bedankt voor de steun en support Fappie/Dieseltje/Wulfke. :thx:

Gr. Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden