Ga naar inhoud

Spuiten


Tikra

Aanbevolen berichten

Onze Passat 3C Station is inmiddels 11 jaar oud, dus zou die eens over gespoten kunnen worden. Heeft iemand tijd, ervaring, adresjes en een idee wat dat kost?

Zwart Pareleffect is de kleur.

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Passat 3C Station is inmiddels 11 jaar oud, dus zou die eens over gespoten kunnen worden. Heeft iemand tijd, ervaring, adresjes en een idee wat dat kost?

Zwart Pareleffect is de kleur.

gr. Helge

Ken wel iemand die spuiter is , denk rond de 1400 voor de hele auto .

Kan hem even vragen voor de exacte prijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat dat dan met kleine herstelpuntjes?

Steenslag

Belletje/bulletje die eraan komen.

Corrosie langs dakrail

Enz

Deze vragen kun je aan hem stellen,ik ga contact zoeken met hem morgen en geef jou zijn nummer.

Kunnen jullie gezellig een praatje maken,hij is niet moeilijk.

Die punten zullen geen punt voor hem zijn ,hij doet vaker auto's van mensen.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen geef het nummer aan @@Tikra! Dan hoor ik zijn bevindingen wel.

Is voor mijn puur interesse, mocht het zover zijn, in een ander millennium ofzo. Dan weet ik je te vinden..

Als Tikra om vraagt dan geef ik het hem.

 

Ik wacht ook zelfs een aantal weken dan laat Ik het ook door hem spuiten, fappie heeft gezien hoe het nu uitziet,als het klaar is dan mag hij oordelen erover????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een mooie prijs dan. Ik gaf laatst 300eur voor een achterbumper en 2 spiegelkappen.

 

Ook geen rare prijs vind ik. Meeste spuiters willen toch ook zelf voorbewerken, daar gaat ook een pak tijd in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen rare prijs vind ik. Meeste spuiters willen toch ook zelf voorbewerken, daar gaat ook een pak tijd in zitten.

Niet dat ik het een rare prijs vond maat als je het vergelijkt met 1500eur voor een volledige wagen. Ook deden ze een scan van de huigige lak om rekening te houden met de verkleuring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie ervan is dat je zelf de kleur kan laten maken? als er mensen zijn die zelf de kleur mee willen nemen ,dat kan .

 

Ik weet uit ervaring van mensen die hem kennen dat hij goed werk levert,en ik ga hem sowieso deze aanbod doen voor als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn.

 

Verf kost niet duur,het ligt in de arbeid van de mensen.

Sommige hebben mensen en materiaal wat betaald moet worden daarom vragen ze veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW, wat een reacties. Ik zal dan ook even reageren - maar niet op ingaan voorwat de kwaliteit van een spuiter aangaat.

Wij hebben de achterklep en het dak van Volkswagen laten herstellen, naar aanleiding van roest (het hekkleppen verhaal kennen jullie). Die idioten van VW schadeherstel, hebben dus blijkbaar niet de voorruit uitgebouwd, met als gevolg dat het daar weer begint te roesten. Ik moet toegeven dat wij in het begin weinig aandacht aan detaillen hebben gegeven - het is notabene een Passat Station en met de kleine en wandelwagen .. jullie weten wel. Toen ben ik gaan poetsen en ook detaillen, wow wat was dat leuk, maar eerlijk gesproken was het in principe al te laat.

Deze Passat van 09/2005 heeft ons inmiddels 400.000 km begeleidt. Steenslag op de voorkant, deukje spatboard en een paar krasjes en deukjes van vriendelijke parkeerburen die niet in staat zijn om hun deuren vast te houden of te melden als zij het auto hebben beschadigd. Ondanks meerdere motorschades - inmiddels hebben wij een BMM erin zitten die nu 160.000 heeft gelopen (dus ook met deze motor zijn wij al weer 80.000 km gereden) zijn wij behoorlijk gehecht geraakt aan deze auto. Betrouwbaar, stil, zuinig, groot, snel .....

Ik heb de bak laten overhalen en dan maar gelijk een LSD in gezet, een B12prokit gaat er nu onder, ipv de schokdempers voor te wisselen .... en wij gaan ook nog wat aan de pk'tjes doen (Jos ;)), want 180 is leuk, maar meer is nog leuker ;). Ik ben ook nog steeds op zoek naar een beter alcantara interieur (zwart) met stoelverwarming voor en als het kan ook achter (dan zal mijn zoon blij zijn).

Afsluitend denk ik dat het herstellen van de schades en nieuw spuiten zeker een optie is en ik heb al vaker gehoord dat het redelijk gunstig kan, maar blijft dat bijvoorbeeld de motorkap toch blank gemakt moet worden of tegen een betere vervangen alvorens te spuiten ... dus het blijft even naar alternatieven zoeken .... dus ik hoor graag voorstellen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden