Ga naar inhoud

Spuiten


Tikra

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Het mooie ervan is dat je zelf de kleur kan laten maken? als er mensen zijn die zelf de kleur mee willen nemen ,dat kan .

Ik weet uit ervaring van mensen die hem kennen dat hij goed werk levert,en ik ga hem sowieso deze aanbod doen voor als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn.

Verf kost niet duur,het ligt in de arbeid van de mensen.

Sommige hebben mensen en materiaal wat betaald moet worden daarom vragen ze veel.

Verf niet duur?nou....neem eens een à merk zoals spies hecker of du pont,dat spul kost echt een vermogen.

Dan heb je ook nog eens de blanke lak,harder,verdunner enz nodig.

Je kan best voor weinig klaar zijn maar dan met een b of c merk,maar dan zie je o de lange termijn dat het geheel inzakt en de glans verliest.

Maar zoals alles is alle waar naar zijn geld,en voor kwaliteit moet je betalen.

Het is dus een keus die je maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rachid, ik heb contact opgenomen. Onze Polo 6N open air (diesel 67pk) heb ik van een 1.9 TDI motor voorzien (AFN) -> +/- 148 - 178pk. Die gaat nu naar Jos voor custom uitlaat, radiateur en de intercooler. Achteras drums wordt nog vervangen voor mijn achteras van de Polo gti (met schrijfremmen). Daarna gaat die naar de spuiter (zonder motor). Hij geeft aan voor de Polo een week tijd nodig te hebben. Ik zal daarna foto's posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ja... auto overspuiten is de wens van vele automobilisten. Zelfs het overspuiten van delen van de auto blijf een kostbare zaak, als iemand daar eens wat op vindt, krijgen schadebedrijven het ongelooflijk druk.

Ik denk eerder dat de schadebedrijven niet van plan zijn om het voor minder te doen. Allen de prijs normaal houden en het werk blijft de moeite voor hun. Vergeet ook niet de kosten van een spuitcabine en de constante aanpassing van de regels door de overheid. Schadeherstel is geen goedkope handel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, die verf is erg duur.

 

Toen bij mij b6 het dak gespoten is bleek dat binnen de kleurcode (LB5M) nog eens 10 tinten gekozen konden worden.

 

Ik denk dat een échte goede schadehersteller dit ook meeneemt.

 

Mijn dak is gespoten door Dennis Zastrow in Ulft. www.zastroworkx.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de volledige wagen een nieuwe laklaag krijgt moet je idd geen rekening houden met kleurverschil tov de al gelakte delen. Denk eerder dat er meer tijd gaat kruipen in het afplakken van bvb interieur en dergelijke want voor je het weet zit alles onder de spuitnevel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rachid, ik heb contact opgenomen. Onze Polo 6N open air (diesel 67pk) heb ik van een 1.9 TDI motor voorzien (AFN) -> +/- 148 - 178pk. Die gaat nu naar Jos voor custom uitlaat, radiateur en de intercooler. Achteras drums wordt nog vervangen voor mijn achteras van de Polo gti (met schrijfremmen). Daarna gaat die naar de spuiter (zonder motor). Hij geeft aan voor de Polo een week tijd nodig te hebben. Ik zal daarna foto's posten.

Ik zag hem donderdag en hij zij dat je contact had gemaakt, top dat je veel aan het doen bent met de polo.

Ja zou heel leuk zijn als de foto's komen.

Ga je het helemaal laten spuiten,binnen en buiten .

 

Wat een prachtige pk heb je ineens, sneller als de mijne ????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat de schadebedrijven niet van plan zijn om het voor minder te doen. Allen de prijs normaal houden en het werk blijft de moeite voor hun. Vergeet ook niet de kosten van een spuitcabine en de constante aanpassing van de regels door de overheid. Schadeherstel is geen goedkope handel.

Daar heb je gelijk in , ze hebben een zwaar leven en vooral met die verzekering erbij die alles goedkoop willen anders stappen ze over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verf niet duur?nou....neem eens een à merk zoals spies hecker of du pont,dat spul kost echt een vermogen.

Dan heb je ook nog eens de blanke lak,harder,verdunner enz nodig.

Je kan best voor weinig klaar zijn maar dan met een b of c merk,maar dan zie je o de lange termijn dat het geheel inzakt en de glans verliest.

Maar zoals alles is alle waar naar zijn geld,en voor kwaliteit moet je betalen.

Het is dus een keus die je maakt

Dat heb je goed gezegd,je kan het duur maken en je kan het normaal maken.

Alles ligt aan je zelf,denk je dat de spuitbedrijfen de duurste verf voor de klant gaat halen, je kan altijd zelf aangeven wat je wilt.....De ene van 1 euro of de andere van 25 euro.

Alleen deze man is goedkoop kwa arbeidskosten en de kleine dingen die bij komen,verf mag je zelf halen of hij haalt het voor jou.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

We zijn inmiddels 3 pagina's verder en ik lees alleen maar ik zal contact opnemen en foto's laten plaatsen.

We willen graag werk zien. En als dat ok is heeft deze man het heeeeel druk de rest van het jaar.

+1

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat je zeker aan een 1500/2000 minimaal moet denken voor zo'n slee.

Als er ook nog een deel schadeherstel bij zit nog wel meer, daarbij als er roest op zit, zit er nog een deel meer werk aan.

 

Zou je bijna dat geld apart leggen en kijken voor een mooie "nieuwe" opvolger

 

 

ik was bij m'n vorige ibiza ruim 3500 kwijt, incl een hoop custom werk, aparte kleur etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn inmiddels 3 pagina's verder en ik lees alleen maar ik zal contact opnemen en foto's laten plaatsen.

We willen graag werk zien. En als dat ok is heeft deze man het heeeeel druk de rest van het jaar.

Ik kan alleen hem mededelen dat iemand vragen heeft en of ik zijn nummer mag geven en de rest ligt aan hem ????.

 

En foto's zal ik aan hem vragen of hij het wil maken en posten, don't shoot the messenger please. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden