Ga naar inhoud
  • 0

High end achteruitrij camera inbouwen + camera sproeier


Diver

Vraag

Ik ben opzoek naar onderdelen of een complete set, of nummers, links etz, om de High end camera in te bouwen. En zo als het een echte Nederlander betaamt, niet te duur natuurlijk. Bring it on :mrgreen:

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Netjes Diver...

 

@@wulfke ik heb net nog gekeken bij alle twee de bm Shops en ik zie toch echt alleen modules voor 150 euro. Er staan er 2 voor 89 euro maar die zijn verkocht!

Maar goed maakt verder niet uit.

Ik ga mezelf er eens in verdiepen om het bij de B7 in te bouwen. Zal niet veel anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Probleem is dat en module al gauw 150 euro kost ipv 89 euro.

Dus wordt het verschil al weer een stuk kleiner.

Maar je kan ook op ebay.de kijken naar een set. Staan er een paar op.

Ik zelf ben nu aan het uitzoeken wat nu voordeliger is.

Set kopen van eBay. Maar dan moet er nog een kabelboom bij voor van de module naar de rns. Er rest zit er wel bij dan.

Of alles los kopen!

De kabelboom van cars equepment is een aanrader. Zit lengte genoeg in en ziet er top uit. Als je een kabelboom moet kopen neem deze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Netjes Diver...

 

@@wulfke ik heb net nog gekeken bij alle twee de bm Shops en ik zie toch echt alleen modules voor 150 euro. Er staan er 2 voor 89 euro maar die zijn verkocht!

Maar goed maakt verder niet uit.

Ik ga mezelf er eens in verdiepen om het bij de B7 in te bouwen. Zal niet veel anders zijn.

Bel ze even, had ze gisteren  nog aan de lijn, toe zijden ze dat ze er nog 2 hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb alles van dit lijstje besteld. Wulfke/Peter had dit voor mij uitgezocht. :thumb:  Daar komt dus nog het draadje 000 979 225E en de houder bij  3C0 971 502B. Dit haal je bij de dealer. Als je dit lijstje bij elkaar heb kan je beginnen. Oja niet vergeten een 5A zekering :mrgreen:. Het kan zijn dat je de houder voor de camera overhoud, maar dat is maar 10€ helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Netjes Diver...

 

@@wulfke ik heb net nog gekeken bij alle twee de bm Shops en ik zie toch echt alleen modules voor 150 euro. Er staan er 2 voor 89 euro maar die zijn verkocht!

Maar goed maakt verder niet uit.

Ik ga mezelf er eens in verdiepen om het bij de B7 in te bouwen. Zal niet veel anders zijn.

Hey ja, ik zie het ook nu. Er stonden er 3 te koop, 2 bij interieur en 1 bij exterieur en nu alle 3 in verkocht status.

Misschien is er al een ander forumlid mee aan de haal. Hopelijk kan je er nog 1 scoren bij hen aan deze prijs. Scheelt een pak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je vergeet de extra handgreep met sproeier Diver! Die had je toch via ebay gekocht?

Yep maar die wil niet iedereen. Kan je wel vertellen dat het een aardig klusje is om de camera om te bouwen. Maar het resultaat mag er wezen. De makkelijke optie is alleen de camera. De rest is extra luxe.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké. Thx voor de tip Diver.

Maar de camera was ook van cars equipment he! is dat wat? Want die was 80 euro geloof ik en ik zie op ebay dat ze 125 euro ervoor vragen! Waar zit het verschil in dan?

Waar het verschil in zit weet ik niet, en ja de camera komt van cars equepment, en werkt prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed bezig geweest even nagelezen en wat info voor mezelf eruit gehaald????????

Ik heb voor wie belang heeft nog een afdekkap voor over de kabels en camera/handvat en een kapje voor de camera om deze vast te zetten had beide ook niet nodig, maar diver heeft dat kapje ook nog zag ik paar berichten terug of heb je die inmiddels al verkocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed bezig geweest even nagelezen en wat info voor mezelf eruit gehaald

Ik heb voor wie belang heeft nog een afdekkap voor over de kabels en camera/handvat en een kapje voor de camera om deze vast te zetten had beide ook niet nodig, maar diver heeft dat kapje ook nog zag ik paar berichten terug of heb je die inmiddels al verkocht?

Dat kapje heb ik nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden