Ga naar inhoud
  • 0

Deurpakkingen Vervangen Dag 3BG


tiptronic

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb onder garantie een nieuwe raammechanisme gehad, toch maar weer ff proberen met de imitatie van Winparts. Heb voor rest alles nog liggen scheeld weer knaken. Zo maar even testen of het motortje het nog doet.

 

1583327b692c6a4b4328494ae1dca9d3.jpg

 

 

Groet STA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het slot zit toch alleen met een paar torx bouten vast aan de zijn kant van de deur? Of was er nou ook nog een soort kabeltje aan vast?

 

 

Groet STA

Eerst moet je een kleine torx losdraaien(niet te ver) om naast je deurgreep het slot/blind plaat los te krijgen. In je deur greep zit een kunststof blokje met een bowden kabel die je los moet maken. Vervolgens maak je het slot los dmv de 2 meertand bouten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Vanmorgen weer verder, geen tijd gehad van het weekend. Volgens mij is het oogje gebroken dus kan de handle niet meer terug plaatsen. Kan ook wel zonder volgens mij.

 

Vd week had ik alles dicht tot dat de klem van het raam eraf viel na dat ik de bout te ver had los gedraaid. Dus had ik voor niks gewerkt en kon de boel weer los. Balen!!b9e48f2fd490dac1a81488c631baa5bd.jpga0417519885a15cee21a90c6fc563e49.jpg

 

 

Groet STA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan iemand mij vertellen wat ik precies allemaal nodig heb om dat allemaal te vervangen ? Ik heb zonet een nare verassing gehad... beide passagiers zijdes rechts voor en achter zijn zeike nat. Heb voorzover de bekleding helemaal uitgezogen maar zal strax eruit moeten om beter droog te zuigend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan iemand mij vertellen wat ik precies allemaal nodig heb om dat allemaal te vervangen ? Ik heb zonet een nare verassing gehad... beide passagiers zijdes rechts voor en achter zijn zeike nat. Heb voorzover de bekleding helemaal uitgezogen maar zal strax eruit moeten om beter droog te zuigend.

Dan kan je beter alle 4 de deuren doen want als de 1 lekt lekken ze allemaal.

 

Gebruik de zoek functie ff want er staat echt mega veel over geschreven incl duidelijke how to's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden