Ga naar inhoud
  • 0

Deurpakkingen Vervangen Dag 3BG


tiptronic

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja de koffie is dan ook mijn specialiteit he speciaal geselecteerd van de Sligro

Frikandellen en broodjes geleverd door Barry slechts in het mandje laten zakken

En de haagse kipkerrie was ook top Nishaad

Iedereen bedankt voor deze dag, nu voorzien van nieuwe pakkingen en enkele W8 modjes

 

Edit: even ter geruststelling voor @@Flying Dutchman niet geslacht maar keurig ontbeend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja de koffie is dan ook mijn specialiteit he speciaal geselecteerd van de Sligro

Frikandellen en broodjes geleverd door Barry slechts in het mandje laten zakken

En de haagse kipkerrie was ook top Nishaad

Iedereen bedankt voor deze dag, nu voorzien van nieuwe pakkingen en enkele W8 modjes

 

Edit: even ter geruststelling voor @@Flying Dutchman niet geslacht maar keurig ontbeend

Had je al verteld van de motor swap? Van W8 naar 1.8T en van 1.8T naar W8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stop f*cking with my brain.

 

verzonden dmv data door lucht

Beetje plagen Norman. Je Wsl8 is in prima staat. Wel paar keer gestart voor het geluid meer niet.

Ik heb trouwens een klem geleend van de koelwater slang. Die van mij was weggerot. Dop van expantie vat zit losgedraaid zodat er geen druk op kan komen en de slang eraf kan schieten. Ik ga zsm een nieuwe klem versieren en druk hem weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje plagen Norman. Je Wsl8 is in prima staat. Wel paar keer gestart voor het geluid meer niet.

Ik heb trouwens een klem geleend van de koelwater slang. Die van mij was weggerot. Dop van expantie vat zit losgedraaid zodat er geen druk op kan komen en de slang eraf kan schieten. Ik ga zsm een nieuwe klem versieren en druk hem weer terug.

Loopt de jouwe weer top? Dan is het geen probleem. En ben ik blij dat ze jouw ook van dienst kom zijn.

 

verzonden dmv data door lucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Loopt de jouwe weer top? Dan is het geen probleem. En ben ik blij dat ze jouw ook van dienst kom zijn.

 

verzonden dmv data door lucht

Riem em waterpomp zijn gefixt. Beurt heb ik moeten laten schieten. Van de week misschien of zondag weer. Had er de kracht niet meer voor.

Zal wel aan m'n gevoel liggen maar het lijkt erop dat ie wat vlotter trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Riem em waterpomp zijn gefixt. Beurt heb ik moeten laten schieten. Van de week misschien of zondag weer. Had er de kracht niet meer voor.

Zal wel aan m'n gevoel liggen maar het lijkt erop dat ie wat vlotter trekt.

Had dat ff gezegd, dan had ik je ff geholpen met die beurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie @@SnoopyP online. Ik verwacht heel spoedig de eerste foto's. Eerst maar eten Wendy hoor.

Ja Barry ik was toen online, vanuit de auto..... Foto's volgen deze week, moet dat in de avonduren wven verwerken en dat kost beetje tijd haha. Dus jullie hebben je nog te verheugen

 

Wel een klein filmpje net in dit topic gezet van de W8, mogen jullie lekker vaak afspelen tot de eerste foto's volgen. Ik ga morgenavond na het werk mijn best doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja Barry ik was toen online, vanuit de auto..... Foto's volgen deze week, moet dat in de avonduren wven verwerken en dat kost beetje tijd haha. Dus jullie hebben je nog te verheugen

 

Wel een klein filmpje net in dit topic gezet van de W8, mogen jullie lekker vaak afspelen tot de eerste foto's volgen. Ik ga morgenavond na het werk mijn best doen!!!

Komt helemaal goed @@SnoopyP Wendy. Ook mede namens Alfred @@tiptronic bedankt voor je aanwezigheid en het maken van de foto's. We zullen met smart op de foto's wachten als ik namens iedereen mag spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Komt helemaal goed @@SnoopyP Wendy. Ook mede namens Alfred @@tiptronic bedankt voor je aanwezigheid en het maken van de foto's. We zullen met smart op de foto's wachten als ik namens iedereen mag spreken.

Jullie bedankt voor de gastvrijheid, de gezelligheid en de lekkere frikadellen en koffie met gebak! Het was erg leuk om te doen, voor mij een goede leerschool voor mijn foto's en jullie geduld wordt beloond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden