Ga naar inhoud
  • 0

Probleem pdc passat 3C 2008.


Gerben75W

Vraag

Goedenavond,

 

Sinds vanmiddag zit ik met een knipperende pdc-knop links van m`n versnellingspook.

Deze verschijnt wanneer ik de auto in z`n achteruit zet en op de display van de navigatie (rns 510)

verschijnt er geen passat meer in beeld, met de zones voor en achter de auto....

 

Waarschijnlijk te veel op knopjes gedrukt, maar kan iemand me hier mee helpen, of heeft iemand

dit ook meegemaakt??

 

Ik hoor graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Martijn,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Dus het ligt niet aan het drukken op knopjes??

Ik heb een aantal keer, in de afgelopen dagen dat we de auto hebben, op het pdc-knopje

gedrukt bij het naar achteren rijden...

 

Pdc sprong automatisch aan, ook in het navi scherm en was in de veronderstelling dat 1x drukken

op het knopje naast de versnellingspook mij sneller terug bracht naar het radio/navi menu :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je gaat idd met een storing zitten en hierbij zal even uitlezen duidelijkheid brengen. Zou wel eens een defecte zoemer kunnen zijn of een kortsluiting naar massa door een defecte sensor. Maar uitlezen zal hier de uiteindelijke uitkomst geven.

Er is vast wel een forumlid bij jou in de buurt die je passat zal willen uitlezen.

Het indrukken van de pdc kan geen kwaad tijdens het achteruit rijden - hiermee schakel je gewoon het systeem dan uit.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi deze probleem heb ik zelf gehad, en het lampje bleef knipperen en je hoort de zoemer niet.

 

Probleem is wat wulfke zij , het is de zoemer van achter .

 

Bij de sedan zit hij rechts achter als je achter de auto staat, het zit onder de hoedenplank vast aan 2 plastic knopjes.

 

Heb zelf deze probleem gehad, naar de dealer zoemer gekocht en zelf geplaatst.

 

Kosten 20 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is ook mogelijk Dieseltje .

Bij mij alles schoongemaakt en chekken met het in zijn achteruit zetten, bleef branden die pdc licht .

Nieuwe aangeschaft en vervangen en daar was het dan piep piep piep piep.

Alles deed het weer.

Ben wel achter gekomen dat 1 sensor het niet deed,en nu wil ik het vervangen .

Heb nagevraagd bij de dealer en het kost 85 euro voor een nieuwe. En dat is mij te duur.

Zijn die van aliexpress nou ook de zelfde.

Weet jullie dit , zoja welke heb ik nodig???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden