Ga naar inhoud
  • 0

dimlichten autom.aan via ontgrendeling met ab


ambuPijl

Vraag

Is het mogelijk om met VAG COM mijn Passat Variant 2.0 zó te programmeren dat zodra ik de auto met de ab. van slot doe de dimlichten aangaan? :idea:

Dit schijnt de zgn come/leave home-mode te heten (???)

En dan vraag 2:

Als dat kan: is er iemand in het Noorden des lands die e.e.a. voor mij verzorgen kan?

 

Gr. Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

check dit

 

 

Bestel nummer : 852088 - 89 invoeren op www.conrad.nl

 

 

COMING HOME AUTO LAMP TIMER

Bestnr.: 852088 - 89

€ 49,95 bij conrad.nl

 

Laat de autolichten nog even branden

Vanaf nu staat u nooit meer in het donker, wanneer u uw auto 's nachts parkeert. "ComingHome" laat het dimlicht van uw auto nog enige tijd branden nadat u de auto heeft afgesloten, zodat u zich beter kunt oriënteren (instelbaar van 10 tot 30 s). Met behulp van een extra relais kan meestal ook nog de op afstand bedienbare centrale deurvergrendeling worden aangesloten, waardoor met behulp van ComingHomehet dimlicht ook kortstondig gaat branden op het moment dat u de portieren met de afstandsbediening opent. Voorwaarde hiervoor is een analoog geschakelde centrale deurvergrendeling, waarbij de bij het openen geschakelde puls kan worden gebruikt.

 

 

 

 

 

Handleiding : http://www2.produktinfo.conrad.com/date ... -TIMER.pdf

 

 

hoop dat je er wat aan hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die comfort module van de fa. Conrad is inderdaad zoiets als naar waar ik op zoek ben.

Mijn vraag blijft echter: is dit via VAG Com te programmeren of ben ik verplicht zo'n dergelijke module aan te schaffen en te installeren?

Ik wacht op jullie, serieuze :embarassed: , reacties.

 

gr. Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn verlichting gaat wel automatisch uit als het de sleutel uit het contact haal, dus andersom moet ook gaan??

 

OW? Je Dimlicht gaat sowiezo uit.. maar dan brand je stadslicht nog steeds.. of heb jij een lichtschakelaar met 4 standen erop?

 

Uit, stadslicht, auto-licht, dimlicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden