Ga naar inhoud

ramen laten tinten via TDICLub contact


ketelapper

Aanbevolen berichten

gisteren heb ik, via contact van TDIClub.nl, mijn ramen laten tinten met folie :) is erg netjes en secuur gedaan, voor wereldprijs. is adres waar Matthijs Vdub ook is geweest.

 

helaas had ik niet genoeg tijd voor het hele plan :( want ik wilde voorste zijruiten ook laten doen. er komt dus nog een "deel 2".

 

maar nu kan ik eerst eens rustig bekijken hoe donker dit overkomt.

 

(en uhm, JA, 2e foto is expres tegen de zon in genomen...) 8)

 

a6tinting1.jpg

 

a6tinting3.jpg

 

ik vind (groot) verschil tussen voorste zijruiten en de rest altijd erg lelijk. en te donkere tinting vind ik te "maffia" :roll:

 

omdat ik "dubbel glas" heb, zit er al een licht getinte folielaag tussen de twee glasplaten. nu is 35% folie gebruikt en dat komt alles bij elkaar al redelijk donker over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het staat erg mooi zo.. en idd misschien de voorste 2 erbij zal nog mooier zijn..

 

Ik moet ook nog even terug voor de voorste 2 ramen, heb dit voor een week of 2 even overlegd, alleen toen was de folieplakker net op vakantie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha :) ik heb adres op TDIClub.nl gekregen van scorpiosoft, en nu zie ik hem ineens ook hier...

 

 

waarschijnlijk komt deze meneer naar de meeting bij JD Engineering, om dan mijn voorste zijruiten alsnog te doen. ik had dus gisteren helaas niet meer tijd, en hij vond het wel leuk om daarheen te komen.

moet ik alleen even geduld hebben (alternatief is extra retourtje Enschede...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden