Ga naar inhoud

Ramen laten tinten bij glasstinter in Emmen


Gast Fappie

Aanbevolen berichten

Vrijdag mijn ramen van de Passie laten tinten.

Werd heel vriendelijk ontvangen door Maurice en Bianca.

 

Man wat een vakman en goede service.

 

Www.glasstinter.nl

 

Weet niet hoe ik per mobiel de foto toe moet voegen. Welicht kan een moderator het voor mij doen. Foto staat in de Gallery.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep hele achterpartij voor 149 euro, folie naar keuze

Voor is ook mogelijk met certificaat voor de wouten.

 

Meer info en looks zijn te vinden op zijn site.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag mijn ramen van de Passie laten tinten.

Werd heel vriendelijk ontvangen door Maurice en Bianca.

 

Man wat een vakman en goede service.

 

Www.glasstinter.nl

 

Weet niet hoe ik per mobiel de foto toe moet voegen. Welicht kan een moderator het voor mij doen. Foto staat in de Gallery.

Mooi hoor. ziet er netjes uit, en niet duur ook.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat hem goed! Wat halen ze allemaal los aan panelen e.d. voor aanbrengen folie?

 

Kun je daaro wachten of krijg je auto mee ofzo?

 

Ze halen panelen weg om de folie er goed om te krijgen ivm krimp.

De folie op het achterraam hebben ze met fhön gedaan ivm bolling raam.

Ik heb er niet opgewacht gezien ik familie vlakbij heb wonen.

met mijn passie was die 2 1/5 uur besig. Je mag gewoon wachten of die een leenauto geeft weet ik niet, moet je hem even bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 en half uur vind ik best lang eigenlijk... bij m'n vorige auto heb ik het laten doen op 'n uurtje, terwijl ik ernaast stond en we dronken er nog 'n kop koffie tussendoor.

 

On the other hand is 150 euro natuurlijk wel 'n hele nette prijs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 en half uur vind ik best lang eigenlijk... bij m'n vorige auto heb ik het laten doen op 'n uurtje, terwijl ik ernaast stond en we dronken er nog 'n kop koffie tussendoor.

 

On the other hand is 150 euro natuurlijk wel 'n hele nette prijs! :)

Maar word dan ook delen van je interieur verwijderd. Heb ge zien dat hij de beklding van de achterklep helemaal verwijderd om het folie te plakken.

 

150 euro is zeker een nette prijs, daar kun je wel even voor naar Emmen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook laten doen bij de glastinter,een paar weken terug bij de passat!! Ook super tevreden en goed geholpen!!! Heb de voorramen ook laten doen inclusief certificaat!! Mooi prijsje kunnen maken!!

Alle beweegbare ramen pakt hij eruit voor het beste resultaat.

aangepast door prince2010
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar word dan ook delen van je interieur verwijderd. Heb ge zien dat hij de beklding van de achterklep helemaal verwijderd om het folie te plakken.

 

150 euro is zeker een nette prijs, daar kun je wel even voor naar Emmen rijden.

Waar ik het toen heb laten doen werd niks verwijderd. Folie werd langer gelaten en tussen de onderste raamrubbers doorgestoken. Nooit losgekomen of blaasjes in gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik het toen heb laten doen werd niks verwijderd. Folie werd langer gelaten en tussen de onderste raamrubbers doorgestoken. Nooit losgekomen of blaasjes in gehad :)

Zo is het bij mij ook gedaan en bij mijn broertje ook, we hebben ook 3 jaar garantie voor loslaten of wat dan ook. Ik stond binnen 1.5 uur buiten. De beste man die mijn auto heeft gedaan zit al 18 jaar in het vak en doet het dagelijks, is ook te zien :).

 

@@ ziet er goed uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden