Ga naar inhoud

Passat CC met Duitse herder; wie denkt mee?


Lange Hans

Aanbevolen berichten

Nog steeds superblij met mijn 2011 CC. Serieus de lekkerste en leukste auto die ik ooit heb gehad.

Maar ja, nu komt er een hond in de familie en ik heb dus echt geen trek om die CC in te leveren voor een station.

 

Dus, wie helpt me aan een creatief idee om, veilig voor de hond EN de auto/interieur, makkelijk de hond mee te nemen.

 

De achterbank is in delen neer te klappen (5 zitter), en met het smalle deel neer zou ik over het algemeen iedereen mee kunnen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante optie! Heb je daar ervaring mee en eventueel een adresje? Zeker als dat te combineren is met iets wat aan de gordel vastzit, voor de veiligheid, dan is dat wel een optie.

Zit ook te denken aan een bench die past op het neergeklapte (smalle) deel van de achterbank. Heb alleen nog niets gezien wat daar zou passen, want het is op zich een vrij smalle ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante optie! Heb je daar ervaring mee en eventueel een adresje? Zeker als dat te combineren is met iets wat aan de gordel vastzit, voor de veiligheid, dan is dat wel een optie.

Zit ook te denken aan een bench die past op het neergeklapte (smalle) deel van de achterbank. Heb alleen nog niets gezien wat daar zou passen, want het is op zich een vrij smalle ruimte.

 

Ik heb er wel ervaring mee, we hebben het hier thuis op onze suede stoffen bank welke wit van kleur is. Het is gewoon een op maat gemaakte hoes wat je dan over de "kussens" trekt, en dan kan je kiezen voor ritssluiting of voor klittenband sluiting. het handigst is tegen hondenhaar Ritssluiting. Ook heb je de optie om het in kleur of doorzichtig te laten maken, zelf hebben wij doorzichtig anders had de kleur van de bank zelf geen nut gehad.

Ik zal wel ff kijken of ik het adres kan vinden, maar volgens mij was het gewoon bij een stoffeerder.

 

Gr. Rohan

aangepast door RohanV6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet altijd de bench op de achterbank ( op een met schuim beklede steun om het leer te beschermen) als we op vakantie gaan.

Maar de bench is een middelmaat, en er gaat Jack Russel in. Dus dat is toch een stuk kleiner als een Herder, al denkt onze "Spike" dat die ook zo groot is :mrgreen:

 

Maar het zou mischien een optie kunnen zijn om het kleine deel van de achterbank neer te klappen en daar iets van gaas voor te zetten zodat die niet naar voor kan komen als die in de kofferbak zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De optie van in de kofferbak, met het skiluik open vind ik wel een interessante. We hebben vandaag wat zitten proberen, en de bijrijdersstoel gaat eigenlijk extreem ver naar achteren. Daarmee heb ik ook de optie om het beesie ook gewoon voor de bijrijdersstoel te leggen.

En ik zag een hoes voor de achterbank liggen bij de dierenspeciaalzaal.

Genoeg alternatieven dus!

 

Bedankt voor het meedeNken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hond komt niet in mijn auto. Dan neemt mijn vrouwdin óf de hond niet mee, óf haar eigen auto. Die haren in je auto... is waardeloos om eruit te krijgen.

 

Vrouwdin?

 

Mijn hond mag gerust in m'n auto, die vervuilt m'n auto niet meer dan m'n twee kids, en die zet je toch ook niet in 'n aanhanger? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwdin?

 

Mijn hond mag gerust in m'n auto, die vervuilt m'n auto niet meer dan m'n twee kids, en die zet je toch ook niet in 'n aanhanger? ;)

Mijn kids eten niet in mijn auto en drinken niet in mijn auto. ;)

Verharen doen ze niet. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn passat cc een vuilafstotende hoes. Die maak je aan de voorstoelen vast (om de hoofdsteunen) en aan de achterbank (om de hoofdsteunen) zo kan hij ook niet tussen de bank en stoelen vallen.

 

Na een wandeling haal ik thuis het er weer uit en alles is en blijft schoon super handig!

 

Deze: 

http://www.zooplus.nl/shop/honden/benches/autodeken/achterbankdeken/29724?gclid=Cj0KEQjw4fCqBRDM1ZKhk5jfo6IBEiQAZQ97ONhOAqanPrpU2U6oJHy2gkjG_HQHyplBA6UjfTHzgVwaAima8P8HAQ

 

Zou trouwens wel even kijken of je dat kunt bestellen bij de VW dealer. Bij mijn vorige BMW E60 had ik dat origineel BMW, heeft een iets betere pasvorm. Was wel 45 euro, maar zag er gewoon beter uit  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een grote hond of een kleine hond? Wij hebben voor onze jack russel 2 opties, 1 een riempje die ik in de gordel bevestiging steek en 2 een compacte plastic brunch welke je kan vastmaken in de gordels in die brunch haal je de hond incl de haren er altijd weer mee uit... Verder heb ik standaard een plaid over de zitting van de achterbank liggen omdat ik mijn vrouw niet opgevoed krijg en daar mijn kinderen niet de schuld van kan geven... ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Politie honden, waakhonden enz, zitten ook allemaal in een kooi achter in een caddy of Passat. Hond zat alleen in de koffer met zijn mand, dus niet gepropt.

 

Wordt pas zielig als hij op de achterbank met een noodstop door de vooruit heen vlieg.

aangepast door Schippersss
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden