Ga naar inhoud
  • 0

Rns510 versie p... Passat 3c 2006'. Doorbraak! Het werkt :)


mariovdark

Vraag

Hoi allemaal,

 

Even samengevat.

Ben nu een jaar bezig met tussenpauzes om mn rns 510 versie p. Werkend te krijgen zonder battery draIn.

 

Inmiddels een alfabet aan can bus modules liggen.

Gestart met versie E, Resultaat. Drain..

Versie Q (china) resultaat Drain.

Vas techniek in zeist zei dat ze de chinese versie werkend kregen, dus daar geweest, opnieuw gecodeerd niets anders dan ik al had gedaan. Resultaat 40 eu lichter, en de volgende dag, accu leeg.

 

Vervolgens een versie L gekocht, want de P navi, draaide bij ids zonder problemen met de L versie zonder drain.

 

Dit leek zondag goed te gaan. Kreeg zelfs een bootogo na paar uur.

Resultaat na 2 dagen. Drain :(

 

Ben in iddels instaat wederom alles weer terug te bouwen. Blijkbaar heeft mijn passat geen zin in een andere canbus, (ook zonder de navi loopt het leeg met de originele mfd2). Met originele C can us en mfd2 gaat alles perfect..

Ohja, inmiddels ook 2 accus verder :)

 

Sorry dat ik wat gefrustreerd klink.. Maar heb er goed de balen in

 

Hoop dat iemand ee oplossing weet.

 

Groetjes

Mario

aangepast door mariovdark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Alles werkt, met C gateway..

 

Heb uiteindelijk een downgrade gedaan van de Vc boot van de radio. Deze zet het in en uitschakelen via canbus goed neer zodat het juist werkt.

 

Rijd nu al een week rond met fijne rns. Top !

 

Wat ik nog tegenkwam, bij canbus upgrade naar hoger nummer, dat de stroom verbruiker over het algemeen de premium fse is. En dan dus met name de toetsenpanel wat uitklapt boven de radio, die is niet compatibel met de hogere canbus... Dus binnenkort die afkoppelen, en toch hogere canbus testen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles werkt, met C gateway..

Heb uiteindelijk een downgrade gedaan van de Vc boot van de radio. Deze zet het in en uitschakelen via canbus goed neer zodat het juist werkt.

Rijd nu al een week rond met fijne rns. Top !

Wat ik nog tegenkwam, bij canbus upgrade naar hoger nummer, dat de stroom verbruiker over het algemeen de premium fse is. En dan dus met name de toetsenpanel wat uitklapt boven de radio, die is niet compatibel met de hogere canbus... Dus binnenkort die afkoppelen, en toch hogere canbus testen :)

Mooi man, ennuh, wel met een Navilock erop toch? :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een kopie van het originele document van VW hoe je de NAVI lock moet inbouwen. Als je me een Email adres geeft stuur ik het je met wetransfer.

 

Staat trouwens ook in de KB

 

Grt Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Fappie

Ik heb hier nog 4 goede scherpe stelschroeven liggen die ik gebruikt hebt om mijn frontje te markeren, waar je de 4 gaten moet boren.

 

Je kunt ook proberen even bij de VW dealer langs te gaan en vragen of hun de 4 gaatjes voor je boren, zij hebbn nl de boormal liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden