Ga naar inhoud
  • 0

Lichtschakelaar met auto funtie en ch lh 3BG


BARRY_TDI

Vraag

met de chlh. Lichtsensor vond ik ook fijn. Zou het leuk vinden als dit ook in de 3bg zat maar

Echt missen doe ik het niet.

3bg

 

Ik heb een setje uit china laten komen voor nog geen 5 tientjes. Licht schakelaar met auto functie met uiteraard lichtsensor én ch lh functie erop

http://www.aliexpress.com/item/VW-Auto- ... 27137.html

 

Dag Barry, heel interessant die lichtschakelaar.

 

De tekst is mij niet helemaal duidelijk, wat doet deze schakelaar allemaal?

 

CHLH via de voorste mistlampen?

En de verlichting gaat gewoon branden zogauw de motor loopt?

De unit verbruikt geen 'sluipstroom' zodat ik na een paar dagen met een lege accu sta? (lees: boze vrouw)

 

Hoi Bart,

De schakelaar heeft een automatische functie dwz dat als je de auto start de lichten automatisch aangaan bij schemer/duister.

Dit regeld ie via de licht sensor.

De ch lh functie is dat als je de auto van slot doet dat bij schemer/duister de stads lichten gaan branden en afhankelijk wat je insteld via de jumper de koplampen of de mistlampen.

Deze kan je afstellen en laten branden van 5 tot 60 seconden.

Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

He ik heb de nieuwe ook, en het lijkt erop dat deze alleen op de koplampen werkt. Mijn mistlampen reageren ook niet bij ch/lh.

Klopt leo, maar ik gebruik de sensor erbij dan werkt het alleen dan s' avonds dan vind ik het niet zo erg dat de xenon dan aanschiet

aangepast door STA
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt leo, maar ik gebruik de sensor erbij dan werkt het alleen dan s' avonds dan vind ik het niet zo erg dat de xenon dan aanschiet

 

Waar ik nu achter ben is dat als de lichten aan staan en niet op auto, dat gaan de lichten uit bij kontakt uit en aan bij het starten van de wagen. Het lijkt dus meer op de lichtschakelaar uit de nieuwere Volkswagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo vanmorgen gvd bijna mn Passat afgebrand door kortsluiting in het kastje! Ritje vanaf Rotterdam naar Den Haag opweg naar werk, eenmaal op werk deed ik het contact uit en bleef de verlichting in de autoradio aanstaan. Contact weer aan en uit gedaan, licht aan radio wel uit.

 

Ik denk ik zoek me spullen ff bij elkaar en dan hou ik het ff in de gate. Kom ik terug in de auto ruik ik een mega schroei lucht, ik snel de zekering kast kap eraf getrokken en kwam de daar wat rook uit. Snel me belangrijke spullen uit de auto gehaald in me tas gepropt en de - pool los gehaald, deze zit gelukkig altijd los erop dus kan het zo los halen.

Heb natuurlijk geen gereedschap bij me om snel dat stukje van het dashboard los te halen, dus maar de ANWB gebeld gelukkig waren zij snel ter plaatsen. Dat kastje stink als de neten net maar weer de orginele schakelaar er in gezet. Maar ik hoef geen elektronische chinese rommel meer in mn Passat. Als ik gewoon was door gelopen dan had de boel in de brand gestaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden