Ga naar inhoud

Wat is de eerstvolgende aanpassing aan je Passat qua styling


peedeepee

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 620
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou, de dingen die ik wil veranderen aan mijn Passat zijn er nogal wat...

Maar als eerste komt er Xenon in dankzij de group-buy :smile: en een JVC Chameleon radio dankzij marktplaats.

 

Verder wil ik als het budget het weer toelaat nog PDC monteren, 1 andere Phoenix velg (heb met m'n onoplettende kop eentje goed beschadigd), misschien iets verlagen en chiptunen en nog 1 raam opnieuw laten voorzien van folie want die is gebobbeld.

 

Dus ik kan voorlopig nog wel ff vooruit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag chromen grille gemonteerd (overgenomen van Vdub, thanx!). Vind 'm zelf wel errug geslaagd, vooral in combinatie met de al eerder gemonteerde rand van Wesgo. Omdat het knuddeweer was hier, helaas slechts een paar slechte foto's, bij beter weer volgen betere foto's :-)

post-3807-1423822565,6508_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, het is rond, er komen nieuwe glij-ijzers onder mijn stoomboot. Om het nog even spannend te houden ben ik wel benieuwd naar de meningen over een aantal alternatieven. Het zijn allemaal velgen in 8Jx17 en er komen 225/45-17 94W Michelins omheen. Mijn keuze is eigenlijk al gemaakt, maar welke zouden jullie kiezen?

post-3807-1423822569,8381_thumb.jpgpost-3807-1423822570,1193_thumb.jpgpost-3807-1423822570,1506_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie mogen nooit meer raden :-)

Is inderdaad nummer 2 geworden. Ik zat nog even te denken aan een zilverkleurige velg omdat je daarbij beter ziet als er een homokineethoes de geest heeft gegeven, maar later bedacht ik me dat dat weinig zin heeft. Mezelf kennende zijn de binnenkanten van alle velgen binnen no-time dezelfde kleur zwart, ongeacht de oorspronkelijke kleur :embarassed:

En om die reden viel ook nr. 3 af, vanwege die boutjes die ik nooit meer schoonkrijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden