Ga naar inhoud
  • 0

dab antenne


guyke

Vraag

zo heb de nieuwe radio binne voor in de passat 3c

er zit een dab functie op deze radio , ik heb hier geen ervaring bij , er is een antenne bijgeleverd die ergens op geplakt moet worden

nu :?: waar moet deze antenne geplakt worden , en moet deze een massa punt hebben om goed te functioneren , dus net zoals een gps antenne

ik vind het maar niks om deze antenne tegen de vooruit te gaan plakken , da trekt op niks :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

je kan er een kabel bij kopen die speciaal voor de passat is , er is daar een voorziening in voor can high en low , en zelfs een splitter voor de am en fm antenne , met die kabel kan je dan ook stuurwielbediening doen , en airco laten verschijnen op het front en ook de voor en achter parkeer sensors , eigenlijk alles wat de rns kan , alleen heeft deze radio geen harde schijf , wel usb en sd kaart voorziening dus met de huidige usb sticks van 256 gig , nou daar kan wat muziek op , ook is er iPod voorziening , blauwe tand , gps , dab radio ontvangst ( digitale radio ), eigenlijk veel te veel om op te noemen , jullie googelen het maar

minpunt , ( zeer prijzig) ik heb em voor 900 kunnen scoren , exclusief speciale kabels

@ wheeler : ik gebruik nu de garmin montana als gps dus ik ben er wel aan gewend , en hij brengt me tot nu toe overal in Europa waar ik moet zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
probeer 'm achter de tacho te steken, zoals we met mijne gps antenne ook gedaan hebben?

Voor aardse zenders (DAB) zou ik de antenne zo hoog mogelijk in de auto achter een raam positioneren. Misschien is er ergens wel een plaats achter een zwarte rand van een raam.

 

Gps Satellieten bevonden zich ook boven de auto, dus dan wil je dat de invalshoek naar boven zo groot mogelijk is wat bereikt kan worden door hem in/achter je dashboard te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Johnny, anders moet ge ne keer gaan horen bij BEA elektronics in de stalenstraat. ben er zeker van dat die de nodige kabel/stekkers wel hebben liggen om 'n verlengstuk te maken, zodat ge uwen originele kabel niet moet gaan vermassacreren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden