Ga naar inhoud

Ramen blinderen/tinten - Iemand?


Passat92

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik ben opzoek naar iemand die voor mijn Passat Sedan van 2003 wilt/kan blinderen/tinten..

Het gaat daarbij alleen om de achterportieren en achterraam..

 

Alle reactie's / PM's zijn welkom!

 

Liefst Omgeving Amsterdam / Uithoorn / Utrecht / Zaanstad/Zaandam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom neem je geen sunniboys?

Vindt ik veel mooier dan folie, en je kan je raam open zetten zonder dat er ongedierte binnenkomt.

 

http://www.sonniboy.nl/

 

Of privacy shades, goedkoper maar ook prima.

Enige nadeel is dat de achterruit in 2 stukken is, dat is bij de sunniboy niet wat er wel mooier uit ziet.

 

http://www.privacyshades.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sonniboy lijkt me wel wat, maar mijn stomme broertjes, gaan dat ding steeds eruit halen/slopen. Lijkt me wel wat voor achter.

Keer zag ik zo filmpje, op YouTube, dat je zo'n sjonnieboy met een knop kunt openen en/of weer met de knop naar beneden doen. (Geldt alleen voor de achterruit).

 

Iemand die begrijpt wat ik bedoel? Dus dat hij openklapt/dichtklapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind die sonniboys er zo... aftermarket uitzien, en helaas op de negatieve manier :(

 

En 't lijkt me ook niet dat ze warmtewerende werking hebben, waar een GOEDE tintfolie dat wél heeft :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind die sonniboys er zo... aftermarket uitzien, en helaas op de negatieve manier :(

 

En 't lijkt me ook niet dat ze warmtewerende werking hebben, waar een GOEDE tintfolie dat wél heeft :!:

 

Nee hoor, daar vergis je je in.

Die zijn van een hoge kwaliteit, passen perfect en zien er absoluut niet "aftermarket" uit maar veel chicer dan folie.

Folie is geeft wat mij betreft een hoog "sjonnie" gehalte.........

 

Warmtewering is bij folie ook zwaar overdriven, leg die folie dan eerst maar eens op een infrarood reflectometer..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind die sonniboys er zo... aftermarket uitzien, en helaas op de negatieve manier :(

 

En 't lijkt me ook niet dat ze warmtewerende werking hebben, waar een GOEDE tintfolie dat wél heeft :!:

 

Nee hoor, daar vergis je je in.

Die zijn van een hoge kwaliteit, passen perfect en zien er absoluut niet "aftermarket" uit maar veel chicer dan folie.

Folie is geeft wat mij betreft een hoog "sjonnie" gehalte.........

 

Warmtewering is bij folie ook zwaar overdriven, leg die folie dan eerst maar eens op een infrarood reflectometer..........

 

Ik weet perfect hoe ze eruit zien hoor, en ik blijf bij mijn mening erover. Ik hoef ze niet.

 

wat die folie betreft. Dat heb ik zo 'n tien jaar geleden 'n keer uitgetest midden in de zomer. Het was toen al 'n paar dagen aan 'n stuk rond de 30°. Auto één dag met voorruit naar de zon geparkeerd, en andere dag met de achterkant recht op de zon geparkeerd. temperatuursverschil was 7°C. Ik verzeker je dat je dat héél goed merkt hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds mijn a4 laten tinten met folie,ideaal! Bij mijn A6 had ik sonniboys en het viel me op dat je er ook van binnenuit lastiger doorkijkt in vergelijking met folie :? dus ik laat binnenkort de ramen van de passat weer tinten met folie. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :D

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds mijn a4 laten tinten met folie,ideaal! Bij mijn A6 had ik sonniboys en het viel me op dat je er ook van binnenuit lastiger doorkijkt in vergelijking met folie :? dus ik laat binnenkort de ramen van de passat weer tinten met folie. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :D

 

Gr Jeroen

 

Dat is wat ik ook dacht! Netjes man.

Laat je het me weten als je een in de buurt van Amsterdam/Utrecht vindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind die sonniboys er zo... aftermarket uitzien, en helaas op de negatieve manier :(

 

En 't lijkt me ook niet dat ze warmtewerende werking hebben, waar een GOEDE tintfolie dat wél heeft :!:

 

Nee hoor, daar vergis je je in.

Die zijn van een hoge kwaliteit, passen perfect en zien er absoluut niet "aftermarket" uit maar veel chicer dan folie.

Folie is geeft wat mij betreft een hoog "sjonnie" gehalte.........

 

Warmtewering is bij folie ook zwaar overdriven, leg die folie dan eerst maar eens op een infrarood reflectometer..........

 

 

nou moet toch zeggen op de guymod dag had wulfke ze ook zitten en ik zei nog tegen men vriend die met me mee was

"check wulfke zen ruiten zo donker niceee"

en als ik echt heeeeeel dichtbij keek zag ik in het hoekje sonniboy staan dus je ziet echt niet dat het aftermarket is ga ze ook nog eens aanschaffen (achter dat ik een OEM carkit heb :D)

 

http://www.autovoordeelwinkel.nl/Webwin ... -2010.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijverdal zit iemand die het doet, maar dat is wel een beetje ver voor jou...

 

Alleen reageert die niet meer...

 

Ik weet niet of hij (Ricardo, als ik het goed heb) op het forum gezeten heeft, maar er zijn een aantal hier (o.a. ik) , die zijn nummer wel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keer zag ik zo filmpje, op YouTube, dat je zo'n sjonnieboy met een knop kunt openen en/of weer met de knop naar beneden doen. (Geldt alleen voor de achterruit).

Iemand die begrijpt wat ik bedoel? Dus dat hij openklapt/dichtklapt.

 

Zo'n "sjonnieboy met een knop" heet een achterruitrollo, en is een origineel accessoire. Een hebbedingetje wat je maar zelden gebruikt, maar leuk als het erop zit. (of ze er voor een 3BG zijn weet ik eigenlijk niet)

Ikzelf heb origineel getinte ruiten achter de B-stijl op de CC en BPJ heeft het laten doen in Breda bij GTN, ze gebruiken dezelfde folie als origineel. Ik zie het verschil tussen OEM bij mij en de folie van GTN niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keer zag ik zo filmpje, op YouTube, dat je zo'n sjonnieboy met een knop kunt openen en/of weer met de knop naar beneden doen. (Geldt alleen voor de achterruit).

Iemand die begrijpt wat ik bedoel? Dus dat hij openklapt/dichtklapt.

 

Zo'n "sjonnieboy met een knop" heet een achterruitrollo, en is een origineel accessoire. Een hebbedingetje wat je maar zelden gebruikt, maar leuk als het erop zit. (of ze er voor een 3BG zijn weet ik eigenlijk niet)

Ikzelf heb origineel getinte ruiten achter de B-stijl op de CC en BPJ heeft het laten doen in Breda bij GTN, ze gebruiken dezelfde folie als origineel. Ik zie het verschil tussen OEM bij mij en de folie van GTN niet.

 

Bedankt, zit te denken als ik toch getinte ramen ga doen, dan heb ik dat achteruitrollo niet nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden