Ga naar inhoud

Update:......hele flinke schade (afgerond)


RogerPassat

Aanbevolen berichten

Verdorie gisteren een topic geplaatst over het feit dat de zomer mag beginnen want de BMW cabrio WAS klaar.

Nu mag de zomer nog een maandje wegblijven voor mij, of helemaal niet meer. (Dit is alleen nu mijn gedachte, morgen denk ik toch weer anders)

 

Gisteravond nog vlug de verzekering gebeld om de wagen weer te verzekeren en vanmorgen 11.00uur de wagen uit de schorsing gehaald. Om 13.30 uur wilde ik even gaan genieten van het mooie weer en enkele boodschappen te doen. Ben nog geen 2km aan het rijden zie ik een STOMME duif op straat lopen. Ik denk dat ie wel wegvliegt, maar dat doet ie dus niet. Dus ik rem licht om hem de kans te geven een goed heenkomen te zoeken.

Maar geen rekening meer gehouden met de VW GOLF IV die achter mij reed (bleek te dicht te zijn). Hij had die duif ook gezien, maar op het moment dat ik remde keek hij naar eigen zeggen naar rechts (autohandel) en kon niet geheel meer uitwijken en knalde mij vol aan de linkerachterkant van de BMW. :(:twisted::(:twisted:

 

De eerste schatting van de schade (expert moet nog komen) door het schadeherstelbedrijf bedraagt ongeveer 4000 euries. Dit zal dan wel het einde betekenen van onze mooie BMW, ondanks dat de wagen vermoedelijk niet scheef is.

post-2568-1423822189,5631_thumb.jpg

post-2568-1423822192,2348_thumb.jpg

post-2568-1423822192,4536_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik hoop dat ie niet total-loss verklaard wordt, de prijzen die ervoor gevraagd worden nog behoorlijk stevig (5000-7500) voor een mooie. Maar dat zijn natuurlijk geen dagwaardes. Het was de bedoeling om het zo snel mogelijk te laten taxeren.....te laat.

 

Maandag zal ik wel meer weten.

 

P.s schade aan de vw was nog veel groter, hele rechtervoorkant en vermoedelijk scheef. Maar daar koop ik niets voor. Uithuilen en opnieuw beginnen. :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjit roger!!!

Dit is echt domme pech zeg!!!

 

Leef met je mee, dat is echt super klote!!!

 

Sorry sven, zou je vandaag nog mailen over de poetsspullen, maar ben er hierdoor niet aan toegekomen.

 

Misschien nog een geluk dat ie helemaal gereinigd is van binnen en buiten. Heeft ie voor de expert extra waarde omdat ie er zo netjes uitziet. :?:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft zuur... Zelfs al zou de taxateur er een hoge prijs voor geven. Als de wagen Economisch totall los is heb je niets meer

 

Je hebt helemaal gelijk. Als er flinke mankementen aanzaten zou ik zeggen ok, maar er was helemaal niets aan en heeft pas 127000 op de teller.

Maar hij staat gelukkig bij een zeer gerenomeerd bedrijf waar schade-experts kind aan huis zijn en waar ik de manager persoonlijk kan. Ik heb hem al gemeld dat ik liever geen total-loss wil.Misschien heeft het nut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KANONNEN zeg.. dit is echt zonde! Hoe hard reed die Golf wel niet?

Gelukkig had je hem al verzekerd zeg... stel je voor.. net uit de schuur nog niet verzekerd.. net gepoetst en je kan niet wachten om even een rondje te rijden... pfff...

Sterkte!

 

Ik weet het niet, maar het zal niet harder als 50 geweest zijn omdat ik al niet harder reed. De Golf heeft wel een groter probleem, al kan ik hier niet wakker van liggen. Zijn hele rechtervoorzijde ligt aan puin en is er niet voor verzekerd (WA+casco, bwjr. 2005)

Hoop wel dat ik geen problemen krijg omdat ik remde voor een dier. :?:

Maar ja, moet ie maar afstand houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je gewoon remmen voor een dier hoor...

Maar je mag het overige verkeer er niet voor in gevaar brengen....

 

Het feit dat hij achterop reed en ook nog verklaard heeft dat hij niet ophet verkeer lette zal zijn nekschot zijn denk ik...

 

Maar dit kan "The Master" denk ik het beste uitleggen...

Heb je de politie erbij gehaald en er een rapport van laten maken ?

 

Verder wens ik je veel sterkte en hoop ik dat je hem gewoon kunt laten herstellen......want een nieuwe cabrio zoeken nu de zon weer flink begint te schijnen zal niet meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je gewoon remmen voor een dier hoor...

Maar je mag het overige verkeer er niet voor in gevaar brengen....

 

Het feit dat hij achterop reed en ook nog verklaard heeft dat hij niet ophet verkeer lette zal zijn nekschot zijn denk ik...

 

Dit lijkt mij inderdaad ook....

 

Hij heeft gezegd dat hij de duif ook gezien heeft, maar dat hij even naar rechts keek. Eigen schuld dus.

 

Wat ik me overigens afvroeg ... Leeft de duif nog ? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je gewoon remmen voor een dier hoor...

Maar je mag het overige verkeer er niet voor in gevaar brengen....

 

Het feit dat hij achterop reed en ook nog verklaard heeft dat hij niet ophet verkeer lette zal zijn nekschot zijn denk ik...

 

Dit lijkt mij inderdaad ook....

 

Hij heeft gezegd dat hij de duif ook gezien heeft, maar dat hij even naar rechts keek. Eigen schuld dus.

 

Wat ik me overigens afvroeg ... Leeft de duif nog ? :lol:

 

Yep ,dat stomme beest leeft nog Roy, ik zag hem later op de het dak van de woning landen. Volgens mij lachte ie ons uit. :lol::lol:

En ja, wat je schreef staat ook als verklaring (van hem) in het politierapport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lachte ie ons uit.

 

Wat een bitch ...

 

En ja, wat je schreef staat ook als verklaring (van hem) in het politierapport.

 

Dan lijkt me de zaak rond toch ? ... zijn schuld :)

 

Al zal het in werkelijkheid zo makkelijk wel weer niet zijn, want de verzekering zal zich er wel weer onderuit weten te lullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden