Ga naar inhoud

Update:......hele flinke schade (afgerond)


RogerPassat

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij er onderuit kan komen zal deze het echt niet laten om door te gaan .

Als er maar iets van twijfel bestaat wordt de schuld gedeeld.

Dan hebben de maatschappijen de no-claim verdiend van twee partijen.

En de eigenaren moeten gedeeltlijk de schade zelf betalen

Dat is kassa voor allebei de verzekeringsmaatschapijen

Roger, ik denk (en hoop voor jou) dat het niet zover zal komen .

Flink terugbijten in ieder geval . Anders direkt dreigen met opstappen bij die maatschappij.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier nu weleens met de verzekeringsexperts te maken. Wat me wel opvalt is dat er een groot verschil tussen verschillende mensen zit. Om te beginnen is het allemaal handel, verder kun je er goed ruzie mee krijgen(heb er al eens een weggestuurd) of je hebt een wat serieuzer aangelegen persoon en gaat het normaal. Meteen accepteren is in ieder geval niet aan te raden.

 

Jos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten het altijd mooi te brengen de verzekerings maatschapijen en doen soms niet eens hun best om jou zaken te behartigen.Rechtsbijstand is wel handig in zulke gevallen als deze.Maar het zal wel weer een lang getouwtrek worden hopelijk schiet het voor jou wel een beetje rap op.sterkte in ieder geval.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België vinden ze er dit van:

http://www.elfri.be/NL/Juridische%20inf ... 20dier.htm

 

Dit klinkt vrij aannemelijk

Maarjah hier in NL zullen ze wel weer een gekke bokkesprong regel hebben die totaal iets anders zegt.

 

Verzekeringen proberen zo langmogelijk te rekken in de hoop dat ze het dosier kunnen sluiten.

Dit schijnt na 6 maanden te gebeuren.

Dus als jou verzekering de tegenpartij aansprakelijk stelt en de tegenparty wacht 6 maanden dan sluiten ze het dosier en kun je fluiten naar je geld.

Dit komt wel vaker voor als je een (hoe ga ik dit tactisch zeggen) een trieste alleen maar geld vangende luiehonden verzekering en/of tussenpersoon hebt.

Als jij het dan zelf niet meer bijhoudt dan vergeten zij het ook en gaan ze verder met andere klanten.

En na 6 maanden krijg je ineens bericht dat het dosier gesloten is en de zaak afgehandeld is.

 

Ik zie een verzekering als een pot geld die ik bij elkaar spaar om een eventueel ongeval dat ik veroorzaak van te betalen.

Zo zouden die vuile geldwolven van de verzekering het ook eens moeten zien...

 

noujah... iig sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen bericht gehad van mijn verzekering. Na de "dreigbrief" van onze kant naar de tegenpartij, kregen ze vanmorgen de toezegging dat de schadepenningen uitbetaald gaan worden.

De tegenpartij heeft het geprobeerd en bakzijl moeten halen. Maw. je mag dus toch remmen voor overstekende dieren, zeker als de achteropkomende auto die ook ziet en er geen noodstop gemaakt wordt.

 

Kunnen we lekker de passat verder aanpassen :P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig krijg je dan wel uitbetaald. Maar het blijft zonde van de Beemer. Ik benieuwd naar de aanpassingen aan je Passat.

 

De eerste aanpassingen zijn hopelijk allebei binnen 2 weken gerealiseerd: KW-set en sonnyboys.

Verder moet ik aan het vrouwtje vragen wat ze nog wil, want die rijd erin (ik in een lease touran). Het was haar Beamer die ik total-loss heb gereden, dus in dit geval mag ze mee beslissen. :P:P

 

Verder net gehoord dat er nog wat onderhoud nodig is (was alleen voor grote beurt weg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Ik zou die BMW cabrio hebben laten repareren...... maar ik ben dan ook cabrio-liefhebber.... :P

 

Wij vonden het ook niet leuk, was een prima wagen om mee te rijden.

Maar het zou de derde wagen geworden zijn, en de passat verkopen is geen issue (kan niet zonder de club :D:D ).

 

Maar ja, al met al meer teruggekregen als betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden