Ga naar inhoud
  • 0

220V Stekkerdoos

Vraag

Geplaatst

Over 2 weken mag ik mijn nieuwe Passat Variant gaan afhalen.

Ik had van de leasingmaatschappij een 4-tal configuraties van stockwagens gekregen waaruit ik dan eentje mocht kiezen.

Die ik gekozen heb, heeft ook de optie 220V-stopcontact.

Nu las ik in de week op het internet dat als je die optie hebt, de bekerhouders vooraan wegvallen? :cry:

Dat zou ik wel behoorlijk jammer vinden, moest dit zo zijn...

Waar zit die stekkerdoos dan? In de middenconsole?

Ik kan er geen foto van vinden... :?:

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Van de nieuwe Passat weet ik het niet maar in een 3C is het niet het geval. Ik heb de 220 stekkerdoos achterin tussen de voorstoelen boven de asbak zitten en heb voorin gewoon twee bekerhouders in de middenconsole.

• 0
Geplaatst

Dat is niet het geval... ik heb een B7 console in de 3C zitten mét bekerhouder en 220 volt. Dus maak je geen zorgen.

grtz, dre

• 0
Geplaatst
Meeste kinderentertainment werkt op 12V of werkt/ laad op met usb.

klopt maar soms is het handig om 230 vac in de wagen te hebben voor net die ene keer dat je de 12v oplader bent vergeten :wink:

• 0
Geplaatst

Ik heb van al hun mobiele apparaten kabeltjes standaard in de auto liggen, meeste met USB aansluiting en een dubbele USB in de sigarette aansteker, kan je ze nooit vergeten. :wink:

Gewoon wat extra kabeltjes op E-Bay gekocht, kost geen drol. :idea:

• 0
Geplaatst
en wat dacht je van een kopje verse koffie :mrgreen::angel::shock:

Ach, in het verleden wel eens op zondag middag gebeld om dat een omvormer van een strandhuisje er mee stopte. groot paniek :roll: konden geen studio sport kijken enz, maar goed ik er heen en.. ze hadden de frituur pan er opgezet :P sta nergens meer van te kijken.

• 0
Geplaatst

Van iPod, DS, TV scherm, etc ligt standaard de 12v lader in de auto (alles x2). Je moet iets in die bak onder de armsteun knikkeren!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het nut van 220v achterin niet ziet. :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden