JoeriVdH Geplaatst 13 oktober, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 oktober, 2012 Over 2 weken mag ik mijn nieuwe Passat Variant gaan afhalen. Ik had van de leasingmaatschappij een 4-tal configuraties van stockwagens gekregen waaruit ik dan eentje mocht kiezen. Die ik gekozen heb, heeft ook de optie 220V-stopcontact. Nu las ik in de week op het internet dat als je die optie hebt, de bekerhouders vooraan wegvallen? Dat zou ik wel behoorlijk jammer vinden, moest dit zo zijn... Waar zit die stekkerdoos dan? In de middenconsole? Ik kan er geen foto van vinden... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 W E Geplaatst 13 oktober, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 13 oktober, 2012 Van de nieuwe Passat weet ik het niet maar in een 3C is het niet het geval. Ik heb de 220 stekkerdoos achterin tussen de voorstoelen boven de asbak zitten en heb voorin gewoon twee bekerhouders in de middenconsole. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 20 oktober, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2012 Dat is niet het geval... ik heb een B7 console in de 3C zitten mét bekerhouder en 220 volt. Dus maak je geen zorgen. grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 16 december, 2012 Rapporteer Share Geplaatst 16 december, 2012 heeft iemand een link naar zo set ??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 quattro_rs Geplaatst 16 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 februari, 2013 kijk eens op kufatec. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 Op Ebay ook zeer regelmatig te vinden. grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 Ik heb een gevonden en ingebouwd nu nog alleen aansluiten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Arnout Mobiel Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 Wat is eigenlijk de zin van een 220V stopcontact achterin? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 kinderen !!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jorrin76 Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 Laptop, popcornmaker en al het andere wat op 220v draait..... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 spelcomputer's, mp3 spelers ect. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 17 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2013 Meeste kinderentertainment werkt op 12V of werkt/ laad op met usb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 18 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2013 Meeste kinderentertainment werkt op 12V of werkt/ laad op met usb. klopt maar soms is het handig om 230 vac in de wagen te hebben voor net die ene keer dat je de 12v oplader bent vergeten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 18 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2013 Ik heb van al hun mobiele apparaten kabeltjes standaard in de auto liggen, meeste met USB aansluiting en een dubbele USB in de sigarette aansteker, kan je ze nooit vergeten. Gewoon wat extra kabeltjes op E-Bay gekocht, kost geen drol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 quattro_rs Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 en wat dacht je van een kopje verse koffie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Nitro68 Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 Bij mij geen gevreet en gezuip in de auto, dan stop ik wel ff. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 en wat dacht je van een kopje verse koffie Ach, in het verleden wel eens op zondag middag gebeld om dat een omvormer van een strandhuisje er mee stopte. groot paniek konden geen studio sport kijken enz, maar goed ik er heen en.. ze hadden de frituur pan er opgezet sta nergens meer van te kijken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 quattro_rs Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 lachuh tog Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Arnout Mobiel Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 Van iPod, DS, TV scherm, etc ligt standaard de 12v lader in de auto (alles x2). Je moet iets in die bak onder de armsteun knikkeren! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het nut van 220v achterin niet ziet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bootje_Ronald Geplaatst 20 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2013 en wat dacht je van een kopje verse koffie Heb je toch te weinig vermogen voor? En zo'n omgebouwde senseo is geen koffie... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ATS Geplaatst 21 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 21 februari, 2013 senseo is geen koffie... amen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
JoeriVdH
Over 2 weken mag ik mijn nieuwe Passat Variant gaan afhalen.
Ik had van de leasingmaatschappij een 4-tal configuraties van stockwagens gekregen waaruit ik dan eentje mocht kiezen.
Die ik gekozen heb, heeft ook de optie 220V-stopcontact.
Nu las ik in de week op het internet dat als je die optie hebt, de bekerhouders vooraan wegvallen?
Dat zou ik wel behoorlijk jammer vinden, moest dit zo zijn...
Waar zit die stekkerdoos dan? In de middenconsole?
Ik kan er geen foto van vinden...
Link naar reactie
Delen op andere sites
20 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten