Ga naar inhoud
  • 0

Richtingaanwijzerlampje in spiegel vervangen 3C


Willem nunspeet

Vraag

Kwam er met uitlezen van mijn Passat achter dat het RAW lampje in de linkerspiegel defect was, was mijzelf nog niet opgevallen, wat me wel opviel is dat ie niet effe in 2 minuten is gewisseld. Zag in Elsawin dat het spiegelglas eruit gewipt moet worden, voor ik het spiegelglas onverhoopt breek wil graag even weten of iemand hier ervaring mee heeft, kan ik de spiegel met een op maat gemaakt lepeltje o.i.d. eruit wippen?

Een subframe uitbouwen gaat mij gemakkelijker af....:angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Willem

De spiegel helemaal naar 1 kant draaien en dan kan je hem met de vingers er uit trekken.

Anders even met een plastic/houten lepel erachter.

 

Bedankt voor snelle reactie Jaap, ga het voorzichtig....proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is gelukt zonder schade, heb het maar weer gemonteerd, ken het trucje nu. Spiegelglas is redelijk stevig geseald in het kunststof aan de achterzijde.

Zag dat lampje stuk is door vocht a.g.v. gaatje, waarschijnlijk steenslag, volgende week eerst maar eens kijken of het glaasje voor een "betaalbare" prijs is te vervangen.....

 

P.s. goede tip Jaap van draaien spiegel!

 

post-10228-1423827612,2351_thumb.jpg

 

post-10228-1423827612,5164_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een subframe uitbouwen gaat mij gemakkelijker af....:angel:

Weet je wat, kom jij bij mij voor je spiegel glas....., en ik bij jou voor sub frame.

Maar het is je al gelukt, ik ben te laat. :angel:

 

Tja Edwin, kennis en kunde is soms oneerlijk verdeeld........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de blinkers van Guyke binnen gekregen, bedankt voor de snelle service Guyke!

 

Wat een verschil vergeleken met de oude, heb nu eerst de defecte vervangen, is toch wel pielen met die plastic kapjes en clipjes.... Vind deze wel een stuk veiliger dan de oude, m.n. bij rotondes zijn de lage knipperlichten aan de voorzijde vaak slecht te zien voor tegenliggers, dit maakt het weer een stukkie veiliger.

 

post-10228-1423827628,0467_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja.. nu krijg ik ook jeukende handen (+ portomonnee) Guy.. :mrgreen:

 

Kan je anders niet wat meenemen naar de JD meeting? er zijn vast wel geïnteresseerden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag de blinkers van Guyke binnen gekregen, bedankt voor de snelle service Guyke!

 

Wat een verschil vergeleken met de oude, heb nu eerst de defecte vervangen, is toch wel pielen met die plastic kapjes en clipjes.... Vind deze wel een stuk veiliger dan de oude, m.n. bij rotondes zijn de lage knipperlichten aan de voorzijde vaak slecht te zien voor tegenliggers, dit maakt het weer een stukkie veiliger.

 

[attachment=0]Nieuw.jpg[/attachment]

 

sjonnie gehalte valt wel mee he... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag de blinkers van Guyke binnen gekregen, bedankt voor de snelle service Guyke!

 

Wat een verschil vergeleken met de oude, heb nu eerst de defecte vervangen, is toch wel pielen met die plastic kapjes en clipjes.... Vind deze wel een stuk veiliger dan de oude, m.n. bij rotondes zijn de lage knipperlichten aan de voorzijde vaak slecht te zien voor tegenliggers, dit maakt het weer een stukkie veiliger.

 

[attachment=0]Nieuw.jpg[/attachment]

 

sjonnie gehalte valt wel mee he... :mrgreen:

 

Klopt Eric, Jaap en Gerd Jan hadden helemaal gelijk, maar ik zie hier in de buitengebieden wel eens van die Sjonnies met blauwe en rode knippers rond blazen, een hoog Dukes of Hazard gehalte, vandaar de vraag :)

Maar deze zijn echt een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden