Ga naar inhoud
  • 0

welke app gebruiken jullie?


martijn v o

Vraag

Welke app gebruiken jullie om voor flitsers te worden gewaarschuwd?

Ik heb zelf een Blackberry en hiervan zijn niet zoveel apps als een aaifone of android heb ik gemerkt. Ga nu van de week Trapster uitproberen.

Ik gebruikte zelf eerst op de HTC Flitsmeister en die vond ik wel aardig, maar die is er niet op de BB.

Tevens hoe is de nauwkeurigheid van de meldingen, worden ook de mobiele flitsters gemeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Krijg je de flitsers niet op je RNS te zien?

 

Ik heb zelf een TomTom in de auto en die laat alle flitsers zien, zelfs mobiele in Oost-Europa :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb voor de iPhone de flitsmeister, dit werkt wel aardig goed en erg up to date. Staan zelfs sommige fliters waarbij men nog bezig zijn met de mobiele flits kast achter de struiken nog aan het opbouwen. Wat soms wel verwarrend is dat je flits melding krijg van fliters van dicht in de buurt dus bv een die op de tunnel is terwijl jij door de tunnel rijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik gebruik Flitsinfo op mijn Blackberry, die piept tenminste niet zo irritant als Flitsmeister. Het nadeel is dat deze geen vaste palen kent maar die staan weer in mijn TomTom. Flitsinfo werkt veel beter dan de RDS radio waarschuwingen en noemt ook flitsers op B wegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@WE De flistinfo piept toch helemaal niet? hij geeft toch alleen een lijst met fliters en dan mag je dat zelf in de gaten houden of heb ik het verkeerd?

@Fopper Qmusic is dat een app of bedoel je gewoon het RDS scherm van de autoradio. Buiten de flitstijden ken ik niet In Duitsland misschien? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik gebruik sinds kort Waze, dat is een routeplanner met mobiele en vaste flitsinfo. Gratis te downloaden in de blackberry app store. Waze bestaat ook voor de meeste andere telefoons en is ook een aanrader voor een Iphone en Ipad. Waze waarschuwt wel met een toon dus is niet zo passief als flitsinfo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik Waze zoek in de App World kom ik hem meteen tegen; Waze crowdsource social GPS navigation. Het is nog wel een beta versie.

 

Surf anders met je BB naar: http://m.waze.com

 

Ik weet niet wat voor type toestel jij hebt, Waze ondersteunt alleen 8900 of nieuwer. Ik gebruik een Tourch die wordt op de website niet genoemd maar werkt wel. Ik heb alleen geen touchscreen ondersteuning. Op de Iphone en Ipad kun je wel gebruik maken van het touchscreen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik gebruik sinds kort Waze, dat is een routeplanner met mobiele en vaste flitsinfo. Gratis te downloaden in de blackberry app store. Waze bestaat ook voor de meeste andere telefoons en is ook een aanrader voor een Iphone en Ipad. Waze waarschuwt wel met een toon dus is niet zo passief als flitsinfo.

Heb deze ook gedownload ziet er wel aardig uit, zal hem van de week eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij roodlichtcamera's krijg je alleen een popup op je scherm, bij snelheidscamera's hoor je ook een stem die je waarschuwt. Er zijn best een hoop camera's in het land die rood licht en snelheid meten en die worden niet altijd even nauwkeurig gemeld. Het blijft dus opletten en zelf de combi camera's aanmelden via Waze. Dat is wel het handige van deze app dat je zelf invloed hebt en daar anderen (en jezelf) weer mee kunt helpen. Het is voor mij op dit ogenblik wel de beste oplossing voor een blackberry. Ook qua filemeldingen en mobiele controles. Het werkt best wel goed. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wel een aardig programma, maar het hapert wel af en toe. Ik heb wel eens dat hij tijdens het rijden een routeberekening aan het maken is wat langer duurt dan ik aan het rijden ben. Verschil met de RNS is dat ook de binnenwegen drukte wordt aangegeven. Hoe meer gebruikers er zijn hoe nauwkeuriger het wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben het me eens het is een prima programma maar soms heb ik ook last der er geen online verbinding is en dan heb je dus ook geen beeld. Best lastig als je net op dat moment niet weet waar je heen moet.

 

De flitscontroles worden wel goed aangegeven en dat vind ik het belangrijkste want ik heb net als jij nog een rns300 als back-up als Waze niet werkt. Ik vind dit voor een Blackberry nog steeds de beste flits app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden