Ga naar inhoud
  • 0

2.0fsi 4Motion Comfortline


Dino-tjuh

Vraag

:D Zoektocht duurt voort.

Nu heb ik weer een vraagje aan de ervarings deskundigen hier op het forum.

 

150 pk fsi motor;

verbruik/vermogen/rijplezier?

(wintersport/zomervakantie volledig bepakt)

 

Comfortline stoelen, voor iemand van bijna 2m

voldoende steun bovenbenen en zijdelings?

(heb sportline gehad)

 

Nog op en/of aanmerkingen.

 

Het gaat mij puur om deze combinatie.

Dus alle goed bedoelde reactie op de 1.8 tfsi, 2.0 tfsi en de 3.2 fsi hoeft voor mij even niet.

 

Thx groeten Joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben ook bijna 2m, en heb de afgelopen 4 jaar meer dan uitstekend op de comfortline stoelen gezeten, altijd fit uitgestapt, ook na 5 uur achter het stuur te hebben gezeten. Ik vind ze prettiger zitten dan de sportline, die zijn wat smal voor mij.

De zittingen zijn lang, voldoende steun voor de bovenbenen en ook de zijdelingse steun is prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik vind personlijk zijdelingse steunen bij de comfort stoelen zo goed als niks. Ik glij met mijn lederen comfort stoelen alle kanten op als ik door een bocht ga!

Maar ze zitten uitstekend hoor, geen rugklachten of iets in die trant, zitting is ook prima alleen zoals ik al opmerkte: zijdelingse steun vind ik tegen vallen. Had iets meer gemogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je toch een 2.0L wilt, kan je beter denk ik de 2.0TFSI nemen, heb je mooi 200pk ter beschikking, je hebt meer vermogen doordat bij deze ook een turbo is, ik vind benzine motoren zonder turbo niks aan, trekt voor geen meter door, het voelt alsof je echt constant moet doordrukken.

Ik dacht dat die 2.0L FSI/TFSI ongeveer 1 op 12 doen ofzo, op snelweg met cruise-control op 120, denk ik 1 op 15.

 

Comfortline stoelen heb ik ook in ''mijn'' 3C en ze zitten niet verkeerd, ik ben zelf zo'n 1,90m en ''ongeveer 2 meter breed'' :mrgreen: , ben best wel een forse kerel :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik glij met mijn lederen comfort stoelen alle kanten op als ik door een bocht ga!

 

Tsjah, dan moet je maar dikker worden, dan heb je ook gelijk een brede achterwerk, dan glij je ook geen kant op, of je neemt gestoffeerde bekleding en geen leren bekleding ;):mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden