Ga naar inhoud
  • 0

Achteruitrijcamera monteren


gerdtdi

Vraag

Ik ben eigenlijk van plan om mischien een achteruitrijcamera te plaatsen.Ik denk dat dit een mooie toevoeging is in samen werking met de afgelopen week teoegevoegde ops.

Maar nu de ham vraag, wat moet ik hier allemaal voor scooren.

Ik heb al bij kufatec gekeken en daar kan ik zo een compleete set weg halen.

Maar dit is niet echt mijn sport, ik wil ook ff zoeken naar onderdelen.

 

Mischien niet zo zeer voor het geld, maar omdat ik het leuk vindt en ach ja mischien ook omdat het goedkoper is :mrgreen:

Is er iemand die mij kan vertellen welke onderdeel nummers ik moet hebben.

Ik wil natuurlijk oem parts en geen netniet onderdelen.

Alvast bedankt voor de info 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om even to the point te komen : Je hebt 2 versies camera : de low version (Golf VI) en de high version.

Voor de low version heb je alleen de camera (RGB) en een kabelset nodig die direct in de RNS past.

 

Voor de high version heb je een camera (composiet), een stuurdoos, en een kabelset nodig.

 

De verschillen : De high version geeft ook aan waar je wagen terecht gaat komen als je met het stuur draait... de low version doet dit dus niet.

 

De kabelset van de low en high versie is niet uitwisselbaar, ook de camera niet natuurlijk.

 

Als je een variant hebt kijk dan voor een stuurdoos 3C0 ... nodig, als je een sedan hebt kijk dan uit naar een 3C8 versie. De camera voor de variant ia natuurlijk ook compleet verschillend tegenover die van de sedan...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dank jullie voor de info, jullie begrijpen natuurlijk dat ik voor de hi end ga, niet zo zeer dat ik niet kan parkeren

Je doet het voor Chantel zeker :D:D

 

 

Ik ken dat gevoel.... mijn vrouw wilde geen xenon in haar wagen tot ik het er gister ongevraagd ingezet had.

wat een verschil was haar reactie... :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden