Ga naar inhoud
  • 0

automaat


kneh

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Goede gebruikte bakken kun je soms al wel vinden vanaf €500,-. Let er wel op dat 100% de juiste code hebt i.v.m. afstellingen en electronica en overbrengingen. En hoe lang de bak het uithoud weet je nooit je kunt er mooilijk inkijken :wink: .

Revisie is sterk afhankelijk naar welk bedrijf je gaat, maar houd rekening met bedragen vanaf circa € 1350.- Ex BTW voor een losse bak.

 

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Aansluiting op het motorblok zal geen probleem zijn. Maar ik weet niet of jou motor ecu de juiste signalen geeft aan de ecu van een TT5.

 

Eric

 

Is daar ook een tabel of een overzicht van welke op welke past. een TT5 ipv een 4bak lijst mijkt mij ook wel lekker. Is het dan alleen de bak vervangen of komen er meer aanpassingen bij kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het enige wat een ecu voor een automaat doet, is vertellen of er een handbak of automaat achter hangt volgens mij. (nja, en een communicatielinkje. ut ding moet natuurlijk wel uitgelezen kunne worden en de stand naar de display sturen).

 

En dan is het idd denk ik makkelijk om een TT5 erin te hangen, automaten heben eigen electronica om te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit bij JD gevraagt en die zei dat het geen probleem was omdat de AG4 en de TT5 een op zichzelfstaande bak is met eigen elecronica, dat aanleren is met vag-com geen probleem. Deze bak zal nl een enorm verbruiksvoordel opleveren tav de AG4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden